ad ad

رنگ سال 2021 پنتون : زرد و خاکستری + ترند رنگ موی سال

رنگ سال 2021 پنتون : زرد و خاکستری + ترند رنگ موی سال

انتظارها به پایان رسید و مقامات موسسه Pantone Color بالاخره رنگ سال پنتون 2021 را اعلام کردند. برای سال آینده فقط یک رنگ نخواهیم داشت، بلکه دو رنگ را در کنار هم خواهیم دید. خاکستری روشن “Ultimate Grey” و زرد روشن “Illuminating” که در مجموعه های پرادا، ژاکموس، گوچی، بالمین و جیوانچی در بهار / تابستان 2021 دیده می‌شود.

باید دید که آیا این ترکیب از “Classic Blue” سال 2020 محبوب‌تر خواهد شد یا نه ولی در هر حال تضمین می‌کنیم که تاثیر مثبتی بر ذهن و کمد لباستان داشته باشد. اما چرا برای امسال دو رنگ انتخاب شده است؟

انتخاب دو رنگ به عنوان رنگ مد سال 2021

این اولین بار نیست که دو رنگ را به عنوان رنگ سال پنتون در کنار هم داریم. در سال 2016 ، Serenity و  Rose Quartz به طور همزمان انتخاب شدند.

اما امسال اوضاع کمی متفاوت است. زمانی که پنتون شروع به تحقیق در مورد رنگ سال 2021 کرد، برخی تغییرات واضح و اساسی در جوامع پدید آمده بود که هنوز همچنان با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند. ناگهان همه چیز در زندگی انسان‌ها تغییر کرد؛ از نحوه معاشرت و سفر گرفته تا نحوه تمرکز مجدد ذهن بر امور مهم زندگی روزمره.

رنگ سال 2021

سبک زندگی ما در حال تغییر از یک نگاه کمی به یک نگاه کیفی است و از یک زندگی پرسرعت به سوی زندگی آهسته در حال حرکتیم و زندگی در سطح محلی را به جای سطح جهانی پذیرفته‌ایم.

ما به لحظه یوریکا رسیده‌ایم! لحظه یوریکا همان لحظه‌ای است که به کشفی جدید می‌رسیم و پدیده‌ای جدید را می‌شناسیم. آنچه این روزها برای ما کاملا روشن شده، درک عمیق نسل‌های مختلف از میزان نیاز ما به یکدیگر است. در واقع در این روزها این ارتباط ما با افراد دیگر است که به ما قدرت و امید می‌دهد؛ چیزی که برای پیشرفت ما ضروری است.

قرار نیست همیشه یک رنگ به تنهایی بتواند گویای همه چیز باشد. در عوض داشتن دو رنگ مستقل که بتوانند کنار هم قرار بگیرند هم، می‌تواند نشان‌دهنده شرایط و احساسات ما باشد. قرار گرفتن دو رنگ زرد روشن و خاکستری روشن در کنار هم به عنوان رنگ سال پنتون 2021  برای انتقال این پیام است که ما نمی‌توانیم به تنهایی ادامه دهیم و همه ما به یکدیگر احتیاج داریم.

کد رنگ سال 2021

خاکستری
RGB: 151, 153, 155
HEX/HTML: #97999B
CMYK (approximation): 44, 35, 34, 1

زرد
RGB: 245, 223, 77
HEX/HTML: #F5DF4D
CMYK (approximation): 6, 7, 82, 0

رنگ سال پنتون 2021

ویدیو معرفی رنگ سال 2021

معنای دو رنگ زرد و خاکستری به عنوان رنگ سال پنتون 2021

خاکستری نشانگر قدرت و مقاومت است. اگر در طبیعت به دنبال آن بگردیم، این رنگ را در سنگریزه‌های ساحل و سنگ‌هایی که از میلیون‌ها سال پیش وجود داشته‌اند، می‌بینیم. این‌ها عناصری هستند که به راحتی ناپدید نمی‌شوند و طی سال‌ها مقاومت بسیار دارند.

از طرف دیگر این رنگ اشاره مستقیم به رنگ لباس‌های ما در سال 2020 دارد. ما در این سال عادت کردیم که در شلوارهای راحتی خاکستری رنگمان زندگی کنیم. این شلوارها قهرمانان کمد لباس ما در سال 2020 بودند.

رنگ مد سال 2021

ما قرار نیست بقیه عمر خود را با این لباس‌ها بگذرانیم؛  اما نکته این است که ما یاد گرفته‌ایم که با آنها کنار بیایم و آنها به خوبی یادآور سبک زندگی ما در سال 2020 هستند.

این خاکستری در کنار زرد تداعی‌کننده همان احساس پیوستگی است که ما از طبیعت می‌گیریم. رنگ زرد هرجای دنیا که باشید بدون شک یادآور آفتاب است.

رنگ مد سال 2021

برای اکثر مردم، از زمان کودکی، رنگ زرد به معنای امید، مثبت‌نگری و آینده روشنی است که باید منتظر آن بود. این رنگ همیشه آن احساس نشاط‌آور امیدواری را ایجاد می‌کند که برای روح انسان بسیار ضروری است.

طی این سالها، موسسه پنتون مطالعات زیادی در مورد واکنش مردم به رنگ‌ها انجام داده است. نتایج این مطالعات نشان می‌دهد که این احساسات  نسبت به Ultimate Grey و Illuminating واقعا وجود دارد و در بین مردم دنیا مشترک است.

قرار گرفتن این دو رنگ در کنار هم در نهایت به معنای ارتباط و وحدت است.  دو رنگ سال پنتون 2021 نشان می‌دهد ما نور پیش رو را می بینیم و در عین حال باید تاب‌آوری، مقاومت و خونسردی را در خود تقویت کنیم.

رنگ پنتون 2021

رنگ مد سال 2021 در لباس و کیف و مفش

رنگ زرد روشن هیجان انگیز و نشاط‌آور است و در ترکیب با رنگ‌های خنثی به خصوص خاکستری بسیار زیباست. به جز خاکستری در کنار رنگ‌هایی مانند سیاه و سرمه‌ای نیز فوق‌العاده است.

بهتر است این رنگ زرد را با دو طیف رنگی ست نکنید: با تناژهایی که بسیار کم‌رنگ و روشن هستند و یا با رنگ‌هایی که تضاد یا کنتراست شدیدی با آن دارند، مثل سرخابی، قرمز آتشین، سبز لیمویی و نارنجی.

لباس با رنگ سال 2021

این روزها که رنگ‌های پاستیلی مثل صورتی، فیروزه‌ای و سبز نعنایی طرفداران زیادی دارد، خاکستری هم کاربرد زیادی پیدا کرده است و به راحتی با آن‌ها ست می‌شود؛ و البته در کنار سیاه، سفید، سرمه‌ای تیره هم زیباست.

 

رنگ سال 2021 در کفش

اگر دوست دارید از دو رنگ سال پنتون 2021 در کفش‌های خود استفاده کنید، بهتر است  لباس‌های ساده انتخاب کنید و رنگ کفش با رنگ لباس کنتراست داشته باشد. با لباس‌هایی به رنگ شتری و سایه‌های روشن قهوه‌ای یا رنگ بژ می‌توانید کفش زرد بپوشید تا به استایل خود طراوات و شادی ببخشید.

در کنار کفش خاکستری هم لباس‌های سفید، سیاه و آبی تیره ترکیب فوق‌العاده‌ای است. یک پیراهن رنگ شرابی و بنفش تیره هم با کفش خاکستری بسیار زیباست.

کیف‌های خاکستری که معمولا در کمدهایمان زیاد دیده می‌شوند و در زندگی روزمره و سر کار و دانشگاه زیاد از آن‌ها استفاده می‌کنیم. این کیف‌ها هم در ترکیب با پالتو یا مانتوی مشکی و سرمه‌ای مناسب هستند و هم در کنار مانتوهای رنگی زیبا دیده می‌شوند.

کالکشن مد با رنگ سال 2021

این داستان در مورد کیف‌های زرد کمی متفاوت است و در دست داشتن کیفی به این رنگ کمی جسارت می‌خواهد. اما اگر این جسارت را به خرج دهید، مطمئنا نگاه دیگران را به خود جلب می‌کنید. در تابستان کیف زرد را هنگام پوشیدن لباس سفید یا رنگ‌های ملایم در دست بگیرید و در زمستان با خاکستری و سرمه‌ای آن را ست کنید. در هر دو صورت این کیف نقطه تمرکز و توجه در استایل شما خواهد شد.

اکسسوری‌های زرد و خاکستری را نیز فراموش نکنید که راحتترین راه برای استفاده از رنگ مد سال 2021 در استایل شما هستند. با پیراهن زرد، آویزی خاکستری گردن کنید، یا با بلوز خاکستری گوشواره‌های زرد بیاندازید و بر روی شلوار جین روشنتان کمربند زرد ببندید. به همین آسانی استایل تکی خواهید داشت.

ترند رنگ مو سال 2021

ترندهای رنگ موی سال 2021

2021 سال تغییر است. از آنجایی که ترند رنگ موی 2021 رنگهای فانتزی است، این تغییر در ظاهر شما تفاوتی اساسی ایجاد می‌کند. این ترندها را با هم مرور می‌کنیم.

آبی اسموکی

رنگ‌های دودی و خاکستری در ترند رنگ موی سال 2021 هم وجود دارد. این رنگ شاید عجیب و غریب باشد اما به شدت شادی‌بخش است. این رنگ مو برای موهای مواج یا کرلی بهتر است و ظرافت خاصی به موها می‌دهد.

رنگ موی آبی اسموکی

طلایی متالیک

این رنگ برای مو فرفری‌ها فوق‌العاده است. رنگ صورت را گرم می‌کند و باعث نشاط چهره می‌شود. با آرایشگر خود در مورد بهترین سایه از این رنگ متناسب با رنگ پوستتان مشورت کنید.

هایلایت شرابی

دوستداران شرابی امسال سال شماست. قرمز شرابی ترند جذاب و پرطرفدار سال 2021 خواهد بود. اگر رنگ پوستتان سبزه است، باید بگوییم که با این رنگ مو حسابی جذاب خواهید شد.

رنگ مو شرابی

بلوند پلاتینه

کسانی که موهای کوتاه دارند بهتر است حتما در سال آینده سراغ این رنگ بروند. این رنگ کلاسیک دخترانه واقعا هرگز از مد نمی‌افتد. همچنین اگر سرو کله تارهای سفید پیدا شده، این رنگ برای پنهان کردنشان بسیار مناسب است. یک گل سر یا روبان متناسب با رنگ لباستان هم روی این رنگ مو بسیار خیره‌کننده است.

رنگ موی پلاتینه

لاوندر یا بنفش پاستلی

اگر جسارت زیادی برای ظاهر و استایل خود دارید، حتما لاوندر یا بنفش پاستلی را پیشنهاد می‌کنیم. موی کوتاه با این رنگ مو بسیار جوان‌پسند و متفاوت است.

رنگ موی بنفش پاستلی

حالا که با رنگ سال پنتون 2021 آشنا شدید، نوبت شماست تا با خلاقیت و سلیقه خود، استایلی خاص و منحصر به خودتان بسازید. به گفته‌ موسسه‌ پنتون این دو رنگ نشان می‌دهند که چطور عناصر مختلف برای حمایت از یکدیگر، در کنار هم قرار می‌گیرند. پس شما هم این هارمونی را در استایل خود به کار ببرید و چشم‌ها را خیره کنید.

Close Bitnami banner
Bitnami