ad ad

مدل لباس شب | 17 مدل لباس ترند 2020-2021

مدل لباس شب | 17 مدل لباس ترند 2020-2021

لباس مجلسی یا همان لباس شب یکی از ضروری‌ترین ارکان کمد لباس هر خانمی است. لباس‌های شب در دو مدل کوتاه و بلند وجود دارند که مدل لباس شب بلند در مقایسه با انواع کوتاه آن از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

علاوه‌بر‌این پوشیدن لباس شب‌های بلند حس ملکه بودن را در شما به وجود می‌آورد. زمانی که به دنبال انتخاب و خرید لباس شب هستید، حتما به این موضوع فکر می‌کنید که باید در میان جمع بدرخشید. اینجا همان نقطه‌ای است که مدل لباس‌های شب شما اهمیت پیدا می‌کند.

اما چگونه باید لباسی انتخاب کنید که تک باشد؟ تنها کافی است از جدیدترین و به‌روزترین لباس شب 2020 و 2021 (Evening Dresses) آشنا باشید. با پیروی از مد 2020 لباس‌های به‌روزی انتخاب خواهید کرد که شایستگی شما را در مراسم مورد‌نظر به‌خوبی نشان می‌دهد.

این روزها لباس‌های مجلسی با تنوع بسیار بالا یافت می‌شوند. هر ساله برخی از مدل‌ها ترند می‌شوند و استقبال بیشتری از آن‌ها می‌شود. در مقاله پیش‌رو قصد داریم برخی از مدل‌های لباس مجلسی ترند‌شده در سال 2020 را به شما نشان دهیم. با ما همراه باشید و از این مدل‌ها ایده بگیرید.

مدل لباس شب جدید

پیراهن بلند دکلته مجلسی؛ مدل لباس شب جذاب

پیراهن‌های دکلته یکی از ترندهای همیشگی مدل لباس‌های شب به حساب می‌آیند. از‌این‌رو این مدل لباس‌ها‌ هیچ‌گاه کاربرد خود را از دست نمی‌دهند. در لباس شب 2020 نیز لباس‌های دکلته با دامن‌های مختلف و پارچه‌های خاص دیده می‌شود. البته انتظار می‌رود پیراهن‌های دکلته در لباس شب 2021 نیز تکرار شود.

پیراهن‌های دکلته به شما اجازه می‌دهند که از اکسسوری‌های بزرگ استفاده کنید. از آن جایی که قسمت بالاتنه این لباس‌ها کاملا باز است، جلوه اکسسوری‌های شما را دو برابر می‌کند. بنابراین اگر اکسسوری‌های خاص و بزرگ دارید، لباس‌های دکلته گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

پیراهن بلند دکلته مجلسی

مدل لباس شب مشکی

رنگ لباس شب یکی از مهم‌ترین مسائل در انتخاب و خرید این لباس‌ها به شمار می‌آید. مشکی یکی از رنگ‌هایی است که همیشه با جذابیت خاصی همراه بوده است. این رنگ یکی از قوی‌ترین رنگ‌ها به حساب می‌آید که اقتدار و بزرگی را با خود به همراه می‌آورد.

جالب است بدانید که رنگ باعث تمرکز زیاد می‌شود. لباس شب در این رنگ شما را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال لباس شب خاص و منحصر‌به‌فردی هستید، از این رنگ غافل نشوید. در ادامه یکی از مدل‌های خاص لباس شب 2020 را به شما ارائه می‌دهیم.

مدل لباس شب مشکی

مد لباس ماکسی

ماکسی‌ یکی از انتخاب‌های همیشگی خانم‌ها به شما می‌آید. این مدل از لباس شب برای هر اندامی مناسب و عالی خواهد بود. محبوبیت ماکسی‌ها منجر شده است که طراحان لباس به طرح‌های متنوع‌تر و زیباتری از این لباس‌ها روی بیاورند.

مدل لباس ماکسی

لباس ماکسی

مدل لباس شب مجلسی بلند پوشیده

بسیاری از خانم‌ها با لباس‌های شب پوشیده احساس راحتی بیشتری می‌کنند. خوشبختانه در لباس شب 2020 و حتی در لباس شب 2021 نیز این قبیل لباس‌ها دیده می‌شود. به یکی از این مدل‌های زیبا توجه کنید.

مدل لباس شب مجلسی بلند پوشیده

مدل لباس پیراهن‌های لمه

اگر به دنبال لباسی می‌گردید که در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید، لمه بهترین انتخاب برای شما به حساب می‌آید. این مدل پارچه‌ها همراه با لطافت و ظرافت خاص زیبایی و درخشش دارند. البته جنس این پارچه‌ها به گونه‌ای است که به تنهایی پوشش خوبی ایجاد می‌کند.

مدل لباس پیراهن‌های لمه

این پارچه در لباس مجلسی جلوه‌ای خاص دارد؛ از ‌این‌رو بسیاری از طراحان لباس از این پارچه در طراحی مدل لباس شب استفاده می‌کنند. این مدل لباس‌ها در لباس شب‌های 2020 و لباس‌های شب 2021 نیز دیده می‌شود.

مدل لباس پیراهن یقه‌باز

مدل یقه در مدل لباس‌های شب بسیار تاثیر‌گذار است. لباس‌های مجلسی با یقه‌های باز زیبایی خاصی دارند. به‌خصوص در لباس‌هایی که آستین‌دار هستند، یقه‌های باز جلوه‌ای فوق‌العاده به لباس می‌بخشند.

پیراهن‌های یقه‌باز

مدل لباس پیراهن بالا‌تنه گشاد

لباس مجلسی‌هایی با بالاتنه‌های گشاد همیشه در مدل لباس شب وجود دارد. این لباس‌ها نیز زیبایی منحصر‌به‌فرد خود را دارند که اغلب با پارچه‌های خاص چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. یکی از مدل‌های لباس شب 2020-2021 با بالا‌تنه گشاد را با یکدیگر ببینیم.

مدل لباس پیراهن بالا‌تنه گشاد

مدل لباس پیراهن پلیسه

پلیسه یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های پارچه است که این روزها در لباس‌های شب 2020-2021 نیز مشاهده می‌شود. البته این مدل به‌زودی از مد نخواهد افتاد و حتما شاهد لباس مجلسی‌های زیبایی با این پارچه‌های خاص در مدل‌های 2021 نیز خواهیم بود.

مدل لباس پیراهن پلیسه

دو تکه لباس و دامن

دامن‌های چرم یکی از ترندهای سال 2020-2021 به شمار می‌آید. این دامن در رنگ‌های متنوع با ترکیب یک شومیز یا لباس بسیار شیک و زیبا می‌شود. یکی از این ترکیب‌های زیبا را با یکدیگر ببینیم.

دو تکه لباس و دامن

مدل لباس کت و دامن

اگر باسن‌های پر و زیبا دارید، بهترین مدل لباس شب برای شما کت و دامن است. در صورتی که قد شما بلند است، از دامن‌های بلند تا زیر زانو استفاده کنید. اما اگر قد کوتاهی دارید، دامن‌های کوتاه گزینه بهتری برای شما به حساب می‌آید.

کت و دامن‌ها از آن دسته لباس‌های مجلسی شیک و رسمی است. بسیاری از افراد سن بالا کت و دامن را به پیراهن‌های مجلسی ترجیح می‌دهند. اگر بخواهیم انصافانه به این انتخاب بنگریم، باید بگوییم که کت و دامن ظاهری جذاب‌تر و زیباتر به خانم‌های مسن می‌دهد.

مدل لباس کت و دامن

البته این به معنای محدودیت سنی برای پوشیدن کت و دامن نیست. خانم‌های جوان نیز در بسیاری از مهمانی‌های رسمی از این نوع پوشش استفاده می‌کنند.

کت و دامن با یقه قایقی

کت و دامن‌های با یقه قایقی از زیبایی خاصی برخوردار هستند. این یقه‌ها در کنار پوشش ایجادشده به واسطه کت، جلوه‌ای خاص به لباس مجلسی شما می‌دهند. توصیه می‌کنیم که در کنار مدل لباس شب 2020 و 2021 از کت و دامن‌های ترندشده در این سال نیز دیدن کنید.

کت و دامن با یقه قایقی

مدل لباس شومیز و شلوار

شومیز و شلوار یک ترکیب بسیار کاربردی است که از الزامات کمد هر خانمی محسوب می‌شود. از‌این‌رو در کنار مدل لباس شب‌های خود باید شومیز و شلوارهایی داشته باشید که در مراسم‌های خاص از آن‌ها استفاده کنید. در کنار معرفی لباس شب 2020 شاهد معرفی برخی ست‌های شومیز و شلوار هستیم که بسیار دیدنی و جذاب هستند. در ادامه برخی از مدل‌های این لباس‌ها را ارائه می‌کنیم.

مدل لباس شومیز و شلوار

شومیز و شلوار با آستین حلقه‌ای

شومیز و شلوار تنها شامل لباس‌های پوشیده نمی‌شود. برخی از مدل‌های این ترکیب جذاب و به روز شامل شومیزهای آستین حلقه‌ای می‌شود. یکی از این قبیل لباس مجلسی‌ها را در ادامه آورده‌ایم.

شومیز و شلوار با آستین حلقه‌ای

شومیز و شلوار با آستین سه ربع

برخی از شومیزها آستین سه ربع هستند. این لباس‌ها از لباس شب 2020-2021  و پرطرفدار به حساب می‌آید.

شومیز و شلوار با آستین سه ربع

مدل لباس پیراهن پفکی

یکی از فانتزی‌های هر دختری پوشیدن پیراهن‌های پفکی است. این پیراهن‌ها جنبه‌های فانتزی دارند اما اغلب در مدل لباس شب‌ها دیده می‌شوند. یکی از جذاب‌ترین مدل‌های لباس شب 2020 مدل زیر است.

مدل لباس پیراهن پفکی

مدل لباس پیراهن با آستین پفکی

پیراهن‌های با آستین پفکی نیز از لباس مجلسی‌های جذاب به حساب می‌آیند. این مدل از آستین‌ها در لباس شب 2020 بسیار دیده می‌شود و یکی از ترندهای لباس‌های شب امسال محسوب می‌شود. البته به این زودی‌ها شاهد از مد افتادن این آستین‌های جذاب نخواهیم بود.

مدل لباس پیراهن با آستین پفکی

پیراهن‌های مدل گیپوردار

گیپور از پارچه‌های جذاب و بسیار خاص است که لباس‌های دوخته‌شده با این پارچه از جلوه فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. این دسته از پارچه‌های شیک همیشه در مدل لباس شب‌های مختلف دیده می‌شود. در لباس شب‌های 2020 نیز شاهد مدل‌های متنوعی از دوخت این پارچه بوده‌ایم.

پیراهن‌های مدل گیپوردار

کلام آخر

در این مقاله برخی به‌روزترین و پرطرفدارترین مدل لباس شب 2020 و 2021 را به شما ارائه دادیم. اما باید بدانید که لباس مجلسی خانم‌ها از تنوع بالایی برخوردار است و تنها به این مدل‌ها محدود نمی‌شود. به‌طور کلی لباس‌های ساده و در‌عین‌حال شیک جلوه خاصی دارند که هیچ‌گاه از مد نخواهند افتاد.

بنابراین اگر به دنبال انتخاب هوشمندانه‌ای هستید، لباس‌های مجلسی ساده را دست کم نگیرید. البته بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که لباس‌های مورد ‌علاقه خود را بدوزند؛ از‌این‌رو با توجه به مدل‌های ارائه شده در این مقاله ایده بگیرید و لباس‌های منحصر‌به‌فردی برای خود بدوزید.

Close Bitnami banner
Bitnami