ad ad

مدل مانتو مجلسی جدید 2021 و سال 1399

مدل مانتو مجلسی جدید 2021 و سال 1399

این روزها با توجه به تنوع پوشاک با مدل‌های جدید مانتو آشنا شده‌اید؟ بیشتر خانم‌ها به دنبال انواع جدید مدل مانتو مجلسی هستند که طرفدار زیادی دارد. برخی از مانتوهای مجلسی به حدی دوخت زیبا و چشم‌نوازی دارند که حتی در نمونه‌های ساده هم کاملا شیک به نظر می‌رسند.

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که احساس کنید مانتوهای داخل کمد برای مهمانی مناسب نیستند. در این مواقع باید به سراغ انواع مدل مانتو جدید بروید و نمونه دلخواه خود را انتخاب کنید. به نظر شما مدل مانتو ۹۹ دارای چه سبک و سیاقی است و چه تفاوتی نسبت به گذشته کرده است.

اغلب مردم مانتوهای ساده را برای شغل یا کارهای اداری خود می‌خرند و به همین دلیل برای ورود به مهمانی‌ها و رستوران‌ها گزینه‌های مناسبی ندارند. اگر شما هم به فکر تغییر و تحول در مانتوی خود هستید و شناختی روی دنیای مانتوهای مجلسی ندارید، مقاله پیش رو برای شما بسیار جذاب و خواندنی خواهد بود.

مدل مانتو مجلسی زنانه

مدل مانتو مجلسی شیک را تصور کنید!

با توجه به تفاوت سلایق و سن مختلف در خانم‌ها امکان اینکه تعریف مشخصی از مانتو مجلسی شیک بدهیم وجود ندارد. با این وجود مانتو مجلسی برای هرکسی مشخصه‌هایی دارد. به عنوان مثال برخی از خانم‌ها استفاده از منجوق‌های زینتی را برای هر مدل مانتویی مناسب می‌دانند و از آنها استفاده می‌کنند.

مدل مانتو مجلسی

برخی دیگر به مدل دوخت و جنس پارچه هم اهمیت می‌دهند به تصویر زیر دقت کنید. رنگ این مانتو و مدلی که دوخته شده است ممکن است مطابق سلیقه بعضی از افراد نباشد. با این حال نه تنها جنس و مدل مانتو مجلسی مهم است بلکه سایر مشخصات مانند رنگ وغیره نیز حائز اهمیت است.

مدل مانتو مجلسی زنانه

جوان‌ترها مدل مانتو مجلسی کوتاه را می‌پسندند شما چطور؟

در این قسمت می‌خواهیم شما را با انواع مانتوی مجلسی کوتاه آشنا کنیم. اگر به تصویر فوق نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید مانتوهای پف‌دار یا ضخیم اغلب کوتاه هستند. این جنس پارچه‌ها را که در اصطلاح آهار دارند، معمولا به صورت جلو باز می‌دوزند.

مانتو رسمی و مجلسی

در نگاه اول شاید این سبک مانتو بسیار ساده به نظر برسد ولی برای میهمانی‌ها مناسب است. کسانی که برای خرید و انتخاب مدل مانتو جدید به سراغ این سبک‌ها می‌روند احتمالا زیبایی را در سادگی هم می‌بینند. در مدل‌های مجلسی کوتاه پارچه‌ها را طرح‌دار انتخاب می‌کنند و همان طرح‌ها جلوه بیشتری را به کل مانتو القا می‌کند. در خصوص تصویر زیر هم همینطور است و همانگونه که مشاهده می‌کنید پارچه استفاده شده از نوع طرح برجسته انتخاب شده است.

خرید پارچه مانتویی

با مدل مانتو مجلسی بهاری بهار را تجربه کنید!

با کمی جستجو در مدل مانتو مجلسی کم کم به انواع طرح‌های جالبی می‌رسید که در دسته مانتوهای مجلسی بهاری قرار می‌گیرند. در بین صدها نوع مدل مانتو ۹۹ بهاری‌ها را اغلب با پارچه‌های گل‌دار و رنگ‌های جذاب می‌دوزند.

مدل مانتو زنانه مجلسی

احتمالا بیشترین تنوع رنگ را در این دسته از مانتوها پیدا می‌کنید. رنگ‌های شاد و تنوع فراوان مانتوی بهاری جوابگوی هر سلیقه‌ای خواهد بود. خانوم‌ها براساس شناختی که روی اندام و خصوصا قد خود دارند فاکتورهایی برای انتخاب در نظر می‌گیرند.

برای برخی از افراد فصل بهار هنوز هم یک فصل سرد است و به همین دلیل به سراغ جنس‌های ضخیم‌تر می‌روند. آنچه که در مدل مانتو جدید باید وجود داشته باشد این است که تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهد. مانتوهای جلو باز ممکن است انتخاب همه خانم‌ها نباشد با این حال بیشترین تقاضا مربوط به مانتوهای جلو باز است؛ همانند مدلی که در تصویر زیر می‌بینید. اگر با دقت به عکس نگاه کنید، متوجه می‌شوید تمام مشخصات فصل بهار را تداعی می‌کند.

خرید پارچه

این بار مدل مانتو مجلسی کار شده کار شما را راحت می‌کند

بین سلیقه‌های مختلف در انتخاب مدل مانتو مجلسی انواع مدل‌های کار شده همیشه مشتری‌های ثابت خود را دارند. تصویر زیر گویای این مطلب است و زمانی که به آنها نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید چقدر شیک هستند. نکته مهمی که در این نوع از مانتوها باید بدانید مربوط به شستشوی آنهاست.

از آنجایی که در مدل مانتو جدید از نوع کارشده سنگ‌های خاصی ممکن است دوخته شده باشد نباید با دست یا ماشین لباسشویی شسته شوند. حتما می‌بایست شستشوی آنها را به خشکشویی‌های معتبر بسپارید. در مانتوهای کار شده نه تنها از سنگ‌های مختلف برای تزئین استفاده می‌کنند بلکه از تکه دوزی، گلدوزی، پولک دوزی وغیره نیز بهره می‌برند. همانند تصویر زیر یک نظم خاصی را در مدل‌های کار شده خواهید دید که زیبایی را با زبان دیگری به شما نشان می‌دهند.

مانتو مجلسی آستین کلوش همیشه نماد ظرافت هستند

آیا شما هم مدل مانتو مجلسی با آستین‌های کلوش را دوست دارید؟ اگر به سریال‌های قدیمی هم نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید این آستین‌ها طول عمر درازی دارند. نوع خاص این مدل ظرافت جذابی را به خانم‌ها می‌دهد و با گذشت سال‌ها هنوز هم کسانی هستند که به این مانتوها وفادارند.

مدل مانتو کلوش

در مدل مانتو ۹۹ هم ممکن است تغییر در قسمت اندام باشد ولی همچنان آستین کلوش مورد استفاده قرار می‌گیرد. آستین کلوش‌ها به طور معمول جلو باز هستند و در جنس‌های مختلف حریری، کرپ وغیره دوخته می‌شوند. این سبک از مانتو انتخاب خیلی از خانم‌ها برای مهمانی‌ها و مجالس شادی است. میزان کلوش آستین‌ها در مدل‌های مختلف متفاوت است.

مانتو مجلسی کلوش

سبکی نو با مدل مانتو مجلسی چین‌دار

قبل از هر توضیحی ابتدا به تصویر نمونه انتخابی نگاه کنید. مدل مانتو مجلسی آستین کلوش همراه با چین‌های زیبای براق در مقابل چشمان شما قرار دارد. مانتو مجلسی‌های چین‌دار در هر حالتی که باشند خواهان دارند و در بازار انواع مدل‌های جلو باز و جلو بسته آن را خواهید دید.

مانتو چین دار

چین‌هایی که خیاط در این گروه از مانتو‌ها به کار می‌برد حتی با نبود پولک‌دوزی نیز آنها را جادویی می‌کند. اگر آماری از انتخاب دختران جوان بخواهیم بگیریم، بیشترین نمره به مانتوهای مجلسی چین‌دار می‌رسد. جالب است بدانید مانتوهای چین‌دار فقط مربوط به قسمت تنه مانتو نمی‌شود و امکان دارد در مدلی دیگر آستین‌ها را چین‌دار ببینید. در مدل مانتو ۹۹ تنوع زیادی را از این گروه پیدا می‌کنید.

با مدل مانتو مجلسی جلو باز دیگر با دکمه‌ها خداحافظی کنید!

حتما شما هم متوجه حضور پر رنگ مانتوهای مجلسی جلو باز در بازار شده‌اید! این مدل از مانتوهای مجلسی از طرفی به علت راحتی و از طرف دیگر به علت زیبایی مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است. اگر از این مدل مانتو جدید برای میهمانی خود استفاده می‌کنید، متوجه شده‌اید که لباس مجلسی نیز زیر آنها مشکلی ایجاد نمی‌کند.

مانتو فشن

مانتوهای جلو باز هم در مدل‌های مجلسی و هم در مدل‌های ساده به کار می‌روند. تنوع بی‌نهایتی را در این گروه از مانتوها می‌بینید که با هر جنس، رنگ، قد و مدلی قابل دوخت است.

مانتو فشن زنانه

ساده پسندان به سراغ مدل مانتو مجلسی ساده می‌روند!

در مدل‌های مجلسی ساده به راحتی سادگی را به وضوح لمس می‌کنید. مدل مانتو مجلسی ساده را ساده‌پسندان انتخاب می‌کنند و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید مدل‌های خاصی در دوخت آنها به کار برده نشده است.

مانتو مجلسی کژوال

حتی پارچه‌هایی در این مدل‌ها انتخاب می‌شوند که طرح‌های ساده‌ای دارند. به همین دلیل برای اینکه به زیبایی آنها اضافه شود تکه‌دوزی یا پولک‌دوزی‌های ساده را نیز در آنها به کار می‌برند. در برخی از مدل‌ها نیز از غزن به جای دکمه‌های طرح‌دار استفاده می‌شود.

انوام مانتو مجلسی

جالب است بدانید این مدل مانتو جدید طرفداران زیادی هم دارد. طرفداران این سبک از مانتو زیبایی را همراه با سادگی انتخاب می‌کنند. در تصویر زیر هم نمونه‌ای از دوخت مروارید را در آستین سمت چپ عکس مشاهده می‌کنید. مدل مانتو مجلسی ساده معمولا بین خانم‌های جوان نسبت به دختر‌های کم سن و سال‌تر محبوبیت دارد.

مدل مانتو مجلسی کوتاه بیشتر مناسب چه کسانی است؟

همانطور که همه خانم‌ها به مدپوشی علاقه دارند از طرفی خواهان لباس‌هایی هستند که بیشتر برازنده آنها باشد. به تصویر زیر نگاه کنید؛ این مدل تنها یکی از انواع مانتو مجلسی کوتاه است که خانم‌ها برای خود انتخاب می‌کنند.

مانتو کوتاه مجلسی

مانتو مجلسی کوتاه

آنچه که در مدل مانتو ۹۹ دیده می‌شود در نگاه اول باید به تن خریدار بیاید. مدل‌های کوتاه هم باید مطابق قد افراد انتخاب شود و قد فرد در این مدل‌ها مهم است. انواع مختلفی از این مدل کوتاه برای مجالس وجود دارند که هر خانم با توجه به سلیقه‌ای که دارد از بین آنها گزینش می‌کند.

 

Close Bitnami banner
Bitnami