ad ad

مدل مانتو تابستانی 2022

مدل مانتو تابستانی 2022

خانم­‌های خوش سلیقه می­‌دانند که فصل زیبای تابستان، بهترین زمان برای داشتن پوشش‌­های زیبا و رنگارنگ می­‌باشد. همچنین افراد بسیاری دوست دارند تا خود را با ترند روز دنیا هماهنگ سازند. ژورنال ربانی ، امروز با معرفی چندین مدل مانتو تابستانی ترند، شما را در مسیر درست مد روز قرار خواهد داد.

در این فصول گرم، اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که با لباس­‌های ضخیم و قدیمی خود خداحافظی کنید و لباس­‌های جدید را جایگزین قدیمی­‌ها بکنید. در ادامه به شما نشان خواهیم داد که بهترین گزینه­‌ها برای تابستان کدام­‌اند.

مدل مانتو تابستانی در سال 2022 چیست؟

به شکل کلی مانتوهای امسال، همگی خنک و جلوباز، با پارچه­‌های لطیف و زیبا هستند. طرح این مدل ها بیشتر به سمت سوزن‌دوزی و خامه‌دوزی تمایل دارد.این طرح ها معمولا در قسمت های مختلف یقه یا آستین با پارچه های سوزن دوزی تزیین شده اند.

مدل مانتو

انتخاب مانتو براساس رنگ سال

افرادی که به مد و فشن روز علاقه دارند می‌­دانند که هر سال، رنگ یا رنگ­‌هایی به عنوان رنگ سال انتخاب می­‌شوند، که تاثیر بسیاری بر روی مد و فشن آن زمان خواهند گذاشت. دنیای مد امسال نیز از این قائده عقب نمانده و رنگ­‌های مخصوص به خود را معرفی نموده است. رنگ‌­های امسال همگی ملایم و چشم­‌نواز بوده و موج جدیدی از ترندها را به همراه داشته است.

توجه داشته باشید که شما به راحتی می­‌توانید با خرید پارچه متناسب با سلیقه خود، آن لباسی که در سر دارید را برای خود بدوزید و از زیبایی آن لذت ببرید. البته از تاثیر رنگ­‌های زنده­‌ای مانند یاسی، تناژ مختلف زرد و انواع رنگ­‌های گرم بر مد امروزی غافل نشوید. به شکل کلی، رنگ­‌های مناسب یک لباس براساس طرح و جنس پارچه و نوع دوخت مناسب آن لباس انتخاب می­‌شود که به وضوح می­‌توانید آن را در تولیدات برندهای مطرح مشاهده نمایید.

مانتو رنگ سال

فاکتورهای مهم انتخاب مانتو

برای انتخاب مدل مانتو 2022 مناسب خود، نکات مهمی را باید در نظر بگیرید:

  • رنگ پوست خود را در نظر بگیرید، برخی رنگ­ها ممکن است برای پوست شما مناسب نباشند.
  • جنس پارچه را بشناسید، ممکن است برخی از پارچه­‌ها، برای شما ایجاد حساسیت کنند و یا این­که شما نتوانید در آن جنس پارچه احساس راحتی کنید.
  • فرم اندام خود را بشناسید تا بتوانید با استفاده از این دانسته­‌ها، بهترین و مناسب­‌ترین مانتو را انتخاب نمایید.
  • دانستن روش صحیح شست و شو و مواردی مانند اتوکشی لباس­‌ها بسته به جنس و نوع پارچه، از مهم­‌ترین عواملی است که باید در مورد آن بدانید تا در آینده با مانتویی که خریداری کردید دچار مشکل نشوید.

انتخاب مدل مانتو

چند مدل مانتو تابستانی ترند امسال

همان‌طور که گفته شد، ترندهای امسال بر پایه رنگ­‌های ساده و مدل­‌های متنوع، فریبنده و زیبا هستند. در ادامه به تعدادی از این مدل­‌ها، نگاهی خواهیم انداخت:

مدل مانتو عروسکی

دوخت این مدل مانتوها با استفاده از پارچه­ خامه­ دوزی شده، یکی از مدل‌های محبوب طرفداران مد می­‌باشد. استفاده از رنگ­‌های روشن جذاب در این مدل مانتو تابستانی و ست کردن آن با رنگ‌­های هم خانواده و یا حتی مخالف، جلوه عروسکی و زیبایی را به ظاهر شما می‌­دهد.

مدل مانتو تابستانی

مانتو­ حریر ژاکارد

یکی دیگر از ترند­های بسیار زیبای امسال، مانتوهای حریر ژاکارد می­‌باشند. این مانتوها ظاهر شیک و خاصی دارند اما در مقابل، خنک، سبک و راحت نیز هستند.

مانتو حریر ژاکارد

مانتو کتی

این ترند با وجود اینکه حالت رسمی دارد، سال­‌های زیادی است که جایگاه خود را به عنوان مدل مانتو تابستانی حفظ نموده است و همچنان طرفداران زیادی میان خانم­‌های خوش پوش دارد. به کارگیری انواع پارچه تک رنگ و یا پارچه‌هایی با طرح ساده، در دوخت این مانتو­ها، این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید با استفاده از انواع اکسسوری، استایل‌های متفاوتی خلق کنید. به این شکل شما می‌توانید تنها با داشتن یک مانتوی ساده، استایل متفاوتی از اسپرت گرفته تا مجلسی، برای خود بسازید.

مدل مانتو تابستانی

مانتو طرح سنتی

تلفیق پارچه­‌های سنتی و ساده، یکی از پرطرفدارترین­ مدل‌های امسال می­‌باشد. در دوخت این مانتوها، پارچه‌هایی با طرح سنتی، به عنوان خرج کار استفاده می‌شوند. این مدل مانتوها در کنار طرح­‌های سنتی، تصویر شیک و مدرنی را هم به نمایش می­‌گذارند.

مانتو سنتی

مانتوهای جلو بسته

مانتوهای جلو بسته در رنگ­‌های متنوع، یکی دیگر از پرطرفدارترین مدل‌­های امسال هستند. این مدل مانتو تابستانی را می­توان با انواع شلوار گشاد هم جنس با مانتو، و یا حتی با جوراب­‌های بلند ست کرد و از زیبایی فانتزی آن لذت برد.

مدل مانتو تابستانی

مانتو با برش­‌های نامنظم

برش­‌های نامنظم ، در ترند امسال مانتو بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این برش‌­های نامنظم بر روی پارچه‌­های ساده، باعث می­‌شود تا علاوه بر حفظ سادگی، طرح‌­های زیبایی نیز به­‌وجود آورد.

مدل مانتو ۱۴۰۱

 

مانتو کیمونو عبایی

پیش­تر گفته بودیم که پایه و اساس ترندهای امسال، همه و همه بر پایه سادگی بنا شده­‌اند. مانتوی کیمونو نیز دقیقا همان مانتوی ساده­‌ای است که در عین سادگی، با بیشتر سلایق هم­‌خوانی دارد.

مدل مانتو تابستانی

مانتوهای پر زرق و برق

این ترند، دقیقا مناسب افرادی است که به زرق و برق و ظاهر لاکچری علاقه ویژه­‌ای دارند. شاید فکر کنید که این مدل مانتوها، سال­‌هاست که از بین رفته­‌اند اما باید بدانید که هر چه از مد برود، روزی دوباره به چرخه بازخواهد گشت. این مد پر زرق و برق نیز دوباره مورد توجه قرار گرفته است.

مانتو مجلسی

مانتوهای پلیسه

بسیاری از افراد فکر می­‌کنند که این مانتوهای پلیسه، تنها برای فصل بهار مناسب هستند، اما این­طور نیست. این مانتوها، که به زیبایی هرچه تمام­­‌تر تزیین شده‌­اند، به محض گرم شدن هوا و فرا رسیدن فصول گرم، قابل استفاده هستند.

مدل مانتو تابستانی

بهترین پارچه­‌های مانتویی تابستان

این که چه پارچه‌­ای برای مانتوی تابستانی ما خوب است، به این مسئله مربوط می­‌شود که مدل مانتوی ما چیست و یا روی یک پارچه، چه مدل­‌هایی را می­‌خواهیم پیاده‌سازی کنیم. در ادامه به تعدادی از این پارچه­‌های مناسب خواهیم پرداخت:

پارچه پنبه‌­ای

پارچه‌­های پنبه‌­ای، یکی از بهترین انواع پارچه­‌ها بوده و مناسب استفاده مداوم در تابستان هستند. قیمت پارچه پنبه­‌ای، نسبت به بسیاری از پارچه­‌ها کمتر بوده و همین موضوع باعث شده تا طرفدار زیادی بین مردم داشته باشد. قدرت جذب رطوبت بدن در هوای گرم تابستان، یکی از بزرگ­‌ترین مزایای این جنس پارچه می­‌باشد که حس خنکی نیز می­‌دهد.

پارچه پنبه ای

پارچه لینن

پارچه‌های لینن، از دیگر پارچه‌های بسیار باکیفیت تابستانی هستند که دوام بالا، الیاف طبیعی، جذب رطوبت، خواص ضدحساسیت و آنتی باکتریال از ویژگی‌های بزرگ آن هستند.

مدل مانتو تابستانی

پارچه وال

وال به شکل ویژه، جایگاه مخصوصی در دوخت مانتو تابستانی با پارچه نخی دارد. وزن سبک این جنس پارچه، شما را در طولانی مدت خسته نخواهد کرد. پارچه وال انتقال دهنده جریان هوا است و انتخاب مناسب روزهای تابستانی است. خوب است بدانید که این پارچه، با ترکیب نامنظمی از الیاف طبیعی و مصنوعی نیز در بازار موجود است.

پارچه وال

پارچه­‌های متعددی در لیست پارچه­‌های مناسب تابستان قرار دارند که شما می­‌توانید در مقاله پارچه­ های تابستانی ۱۴۰۱ ، در مورد هر یک بیشتر بخوانید. در نهایت، در کنار تمام موارد گفته شده باید بدانید که انتخاب پوشش، مسئله­‌ای کاملاً شخصی بوده و شما بدون محدودیت، می‌­توانید پوششی را انتخاب نمایید که با آن خوشحال­‌تر هستید و نباید حتماً با چرخه مد همراه باشید.

Close Bitnami banner
Bitnami