ad ad

ست کردن لباس های زرد

ست کردن لباس های زرد
راهنمای مطالعه

وقتی به رنگ زرد فکر می‌کنید ناگهان ذهن‌تان به خوشبختی، انرژی و جوانی خطور می‌کند. اگر علاقه دارید خاص و بسیار منحصر به فرد به نظر برسید رنگ زرد کاملا انتخاب خوبی است. هر زنی برای ایجاد ظاهری شاداب و روشن به چه چیزهایی نیاز دارد؟ پاسخ آن تنها یک چیز است، رنگ زرد را به استایل خود اضافه کنید. در این مقاله سعی داریم که به رنگ زرد و روش‌های ست کردن با آن بپردازیم.

در وهله اول باید توجه داشت که هنگام انتخاب رنگ زرد باید به مقدار روشنی و تیرگی رنگ زرد دقت کرد تا به بهترین شکل با استایل شما تطابق پیدا کند. رنگ زرد دارای طیف‌های متنوعی است که لازم است بدانید کدام یک مناسب رنگ پوست شماست. از تنالیته‌های مختلف رنگ زرد می‌توان به رنگ‌های زرد پاستیلی، خردلی، کرم، نخودی و … اشاره کرد.

لازم به ذکر است که برای داشتن استایلی شیک‌تر و استفاده از رنگ‌های زنده، استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید.

اگر می‌خواهید استایلی کم ریسک‌تر با رنگ زرد را تجربه کنید بهتر است یکی از تنالیته‌های زرد پاستیلی را انتخاب کنید. نکته مهم این است که اطمینان حاصل کنید که همه چیز به طور هماهنگ با هم ست شده باشد. این لباس روشن توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد. به همین دلیل وظیفه شماست که همه چیز را خانومانه، زیبا و با اعتماد به نفس نشان دهید. قبل از مطرح کردن بهترین روشهای پوشیدن کت زرد با شلوار، دامن و لباس را شرح دهیم؛ بهتر است در مورد ترکیب این رنگ با سایر رنگ‌ها توضیحاتی ارائه داده شود.

یکی از موفق‌ترین ترکیب‌ها، رنگ زرد با رنگ قهوه‌ای است. شدت رنگ قهوه‌ای با یک رنگ زرد سبک بسیار نرم خواهد بود، به خصوص استفاده از اکسسوری چرم ( کیف، کفش و کمربند ) که استایل شما را با اصالت‌تر به نمایش خواهد گذاشت. اگر اهل قهوه‌ای نیستید توصیه می‌کنم رنگ‌های قرمز و آبی را اضافه کنید. این ترکیب رنگی می‌تواند زیبایی استایل شما را دوچندان کند. ترکیب کلاسیک زرد با رنگ سفید، آبی تیره یا بنفش است. البته که می‌توانید رنگ زرد را با رنگ‌های خنثی‌تر پوشید.

کت زرد را با چه شلوارهایی می‌توان پوشید؟

1 – شلوار جین آبی روشن و یک دستبند کاملا مناسب با یک تاپ سفید که می‌تواند کت زرد را روشن‌تر از آنچه که به نظر می‌رسد، نشان دهد. کیف دستی و صندل از تنالیته‌های مختلف رنگ زرد و عینک آفتابی چشم گربه‌ای که قطعا استایل شما را تکمیل خواهد کرد.

2 – کت زرد پاستیلی را می‌توان با شلوار جین سفید و تاپ خاکستری روشن پوشید. این کت را می‌توان با صندل‌های پاشنه‌دار و انواع کیف دستی‌های چرمی مشکی پوشید.

3 – اگر می‌خواهید استایلی تابستانه‌تر و کژوال را تجربه کنید، می‌توانید کت خود را با یک تیشرت چاپ حیوانات، شلوار جین آبی تیره و کیف و کفشی سفید بپوشید.

4- اگر می‌خواهید استایلی پاییزه‌تر را با رنگ زرد تجربه کنید، از ترکیب پالتوی کتی خود با پلیورهای طرح پوست حیوانی غافل نشوید. شما می‌توانید پلیور و کت خود را با شلوار جین آبی تیره یا مشکی همراه با بوت مشکی و کیف چرم امتحان کنید.

5 – با استفاده از پارچه‌های ژاکارد طرح‌دار می‌توانید استایل خود را گران قیمت‌تر از آن چه که هست نشان دهید.

6 – برای روزهایی که قرار دوستانه دارید می‌توانید یک کت زرد پاستیلی را با یک بلوز سفید را با شلوار مدل مام استایل امتحان کنید. این ترکیب را می‌توان با یک صندل پاشنه‌دار طرح پوست پلنگی و کیف چرمی مشکی پوشید.

7 – استایل دیگر می‌تواند ترکیبی از لباس‌های لایه لایه ترند سال 2021 باشد. با پوشیدن لباس مردانه سفید رنگ، پلیور طوسی روشن به روی لباس سفید، شال طوسی ساده و شلوار اسکینی آبی روشن و کیف طوسی روشن و کتونی سفید استایل خود را تکمیل کنید.

8 – نظرتان راجع به لباس‌های یکدست مشکی زیر کت زرد چیست؟ می‌توان استایل کاردبردی‌تری با رنگ مشکی یکدست داشت به شرطی که این کت همراه با کفش‌های پاشنه پهن مشکی ست شود.

9 – اگر موافق استفاده از چرم‌های رنگ عسلی هستید، می‌توانید کت خود را با تاپ نخودی و شلوار جین تیره همراه با کیف، کمربند و کفش چرم عسلی ست کنید. اکسسوری طلایی را در استایل خود فراموش نکنید.

10 – کت زرد رنگ خود را می‌توانید با یک تیشرت راه راه سفید و مشکی برای کم کردن اثر این رنگ بپوشید. شلوار جین اسکینی مشکی می‌تواند گزینه مناسبی برای تکمیل این پوشش باشد. باقی اکسسوری‌ها می‌توانند ترکیبی از یک رنگ سفید یا مشکی باشند.

11 – در فصل‌های گرم‌تر سال شما می‌توانید با پوشیدن هودی رنگ زرد همراه با اور کت و شلوار جین آبی روشن ترکیبی نوستالژیک خلق کنید. کتونی شما بهتر است سفید یا زردی دقیقا مشابه با رنگ هودی شما باشد.

12 – اگر شما علاقه‌ای به پوشیدن لباس‌های زرد ندارید اما هنوز دوست دارید لباس‌های خود را با این رنگ زنده کنید، استفاده از اکسسوری گزینه‌ی بسیار مناسبی است. این یک روش عالی برای خوش‌پوشی است. تنها نیاز است که با مانتویی سفید یا مشکی یا ترکیبی از هر دو، کمربند یا روسری زرد اضافه کنید. در نهایت از استایل مینیمال خود نهایت لذت را خواهید برد. این ساده‌ترین راه برای افزودن کمی رنگ زرد به کمد لباس شما و همچنان بهره‌مندی از این رنگ است.

13 – یکی از ترکیبات کلاسیک، رنگ زرد همراه با رنگ آبی نفتی است. در فصل‌های گرم سال شما می‌توانید با پوشیدن پیراهن‌های ساحلی بلند با رنگ زمینه آبی نفتی و طرح‌های هاوایی به رنگ زرد جلوه‌ای خاص به استایل خود دهید.

پارچه‌ی لباس شما در فصل‌های گرم سال می‌تواند انواع پارچه‌های نخی، شانتون، کرپ، ژاکارد، کتان، ساتن و … باشد.

پارچه‌ی لباس شما در فصل‌های سرد سال می‌تواند انواع فوتر، بارانی، پشمی، امبردی، کچه و … باشد.

Close Bitnami banner
Bitnami