ad ad

چگونه با رنگ مشکی استایل خاص مورد نظرمان را خلق کنیم ؟

چگونه با رنگ مشکی استایل خاص مورد نظرمان را خلق کنیم ؟
راهنمای مطالعه

رنگ لباس‌های شما یک چیز کاملا شخصی است. معمولا وقتی از رنگ‌ها صحبت می‌شود، اکثریت افراد طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را تصور می‌کنند؛ این در حالی است که سلیقه 60 % از آن‌ها با رنگ مشکی سازگارتر است. تنها می‌تواند به یک دلیل رنگ مشکی توجه شما را جلب کند: سادگی و کم توجه بودن رنگ مشکی در عین زیبایی و ساده ست شدن آن. شما می‌توانید استایلی کلاسیک یا آوانگارد را با رنگ مشکی خلق کنید. اگر از آن دسته افراد هستید که رنگ سیاه جزء جدا نشدنی از استایل روزانه‌ی شماست، نیاز است نکاتی را رعایت کنید تا دچار استایل تکراری و کسل‌کننده نشوید.

ست کردن رنگ مشکی

  • ساده‌ترین راه برای نمایان کردن رنگ مشکی در استایل‌تان، استفاده از جزییات فوق کلاسیک است. براساس مد روز، با پوشیدن کت کلاسیک به صورت اورسایز همراه با شلوارهای راسته‌ی پارچه‌ای می‌تواند انتخاب مناسبی برای حضور شما در جلسات رسمی باشد. تنها گزینه‌ای که می‌تواند استایل شما را خاص‌تر نشان دهد، استفاده از اکسسوری‌هایی است که کنتراست بالایی را در استایل شما ایجاد خواهند کرد. با استفاده از یک کیف دستی قرمز و جزییاتی ریز از رنگ‌های قرمز در روسری و ناخن‌هایتان می‌تواند استایلتان را از یکنواختی خارج کند.
  • از ترکیب دو رنگ متضاد سیاه و سفید غافل نشوید. رنگ سفید می‌تواند استایل‌تان را از تیرگی مطلق خارج کند. با پوشیدن لباس‌های راه راه یا تیشرت‌های اورسایز سفید زیر اورکت استایل خود را کژوال‌تر نشان دهید. مطلقا این بار نیازی نیست از کتانی استفاده کنید. پوشیدن کفش‌های نوک تیز ساده پاشنه‌دار می‌تواند بیانگر شیک بودن در کنار راحتی این استایل باشد.
  • سیاه رنگی کاملا متنوع است. هنگام استفاده از رنگ مشکی به طور یکنواخت در استایل خودداری کنید. استفاده از جنس‌های مختلف در استایل‌تان بی حد و مرز است. یک تی شرت بلند و شلوار جین طرح پاره با صندل‌های تخت می‌تواند ظاهری مبهم را به استایل شما ببخشد. شلوار نیم فیت (راسته) و کت مشکی این امکان را به شما می‌دهد تا ظاهری کاملا حرفه‌ای برای خود بسازید. از تطبیق‌پذیری رنگ سیاه استفاده کنید. اکسسوری قابل استفاده در این استایل می‌تواند گردنبندها و دستبندهای کارتیر باشد.
  • همانطور که گفته شد می‌توانید با افزودن جزییاتی از رنگ‌های شاد استایلتان را از مشکی یکدست به 90% مشکی تبدیل کنید. ست کردن رنگ ناخن‌هایتان با تلفیق رنگ بخش‌هایی از روسری‌تان همراه با جین تیره می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. پوشیدن کفش‌هایی با رنگ‌های شاد و ست کردن آن با کیف دستی‌تان می‌تواند جلوه استایل شما را افزایش دهد؛ بدون این که از جذابیت رنگ سیاه در استایل‌تان کم کند.

ست کردن رنگ مشکی با سفید

  • معمولا افرادی که پذیرای ظاهری آوانگارد هستند، همیشه پذیرای لباس‌های یقه اسکی کشی مشکی رنگ هستند. شلوارهایی با ساق‌های نسبتا کوتاه همراه با کت‌های بلند مشکی سبکی پیشرو را بیان خواهند کرد. استفاده از دکمه‌های نقره‌ای یا طلایی یا اکسسوری‌هایی با این طیف رنگی می‌تواند استایل شما را به سمت مدرنیته پیش ببرد.
  • در این مرحله از پوشیدن لباس نیازی نیست رنگ را به استایل خود اضافه کنید. تنها می‌توانید با طرح‌دار پوشیدن برخی از لباس‌ها، جلوه‌ای خاص داشته باشید. لباس‌های یقه هفت طرح‌دار، لباس‌های خامه‌دوزی، آستین‌های پف‌دار می‌تواند بهترین گزینه برای پوشیدن زیر سارافن‌های مشکی رنگ ساده‌ی شما باشد. در این استایل شما می‌توانید با توجه به شرایط فصلی با هر نوع شلوار و کفش استایل خود را هماهنگ کنید.
  • بهترین راهکار برای پوشیدن لباس‌های مشکی یکدست این است که وقتی می‌خواهید ظاهری کاملا سیاه داشته باشید، از پوشیدن لباس‌های خیلی گشاد بپرهیزید. در این بخش لازم نیست فقط تکه‌های تنگ و چسبان بپوشید. یک تیشرت گلدار را با شلوار جین بپوشید. برای فصل زمستان بهتر است با بوت‌های تا زانو لباس‌های خود را ست کنید.
  • در فصل‌های سردتر سال برای جلوگیری از ظاهری خسته کننده می‌توانید یک بافت اورسایز بپوشید؛ یا به جای بافت، لباس‌هایی بپوشید که شامل پارچه‌های مختلف مانند مخمل یا توری در بخش‌هایی از آن‌ها باشد. اگر می‌خواهید شلوار جین مشکی بپوشید، خلاق باشید. از تکه‌دوزی‌های ترند سال یا طرح پاره استفاده کنید که ظاهر شما دارای چندین بافت مختلف باشد.
  • برای پوشیدن لباس شب مشکی، آسان‌ترین راهکار برای داشتن جلوه‌ای بیشتر تنها ست کردن کیف و کفش می‌باشد. برای آلایش بیشتر ظاهر شما ایجاد شباهت بسیار نزدیک آرایش صورت شما و اکسسوری‌های مورد استفاده شماست. پیراهن ساده‌ی شما می‌تواند با کیف و کفش نقره‌ای یا طلایی ظاهری مدرن بیافریند.

رنگ لباس | مانتو مشکی | استایل مشک | کت کلاسیک

  • در فصل‌های خنک سال مانند پاییز از ترندهای چندین و چند ساله‌ی کت‌های جین استفاده کنید. پوشیدن جین مشکی با اورکت‌های جین لی می‌تواند حالتی نوستالژیک داشته باشد. کیف‌های دستی یا نیم بوت‌های چرم مشکی می‌تواند استایل شما را از حالت مشکی یکدست خارج کند. پوشیدن بافت‌های ساده مشکی رنگ و ترکیب آن با پیراهن مردانه‌ی سفید زیر آن استایل شما را خاص‌تر و به صورت لایه لایه نشان می‌دهد. این یکی از ترندهای سال 2020 بوده که هم چنان به روز بودن آن ادامه دارد.
  • استفاده از پارچه‌های چرم در طول زمستان را فراموش نکنید. پارچه‌های چرم دارای خاصیت ایستایی بالایی هستند و می‌تواند استایل شما را با وقارتر از آن چه که هست به نظر برساند. استایلی کلاسیک که می‌توانید با استفاده از اکسسوری‌های مختلف کژوال‌تر نشان دهید. برای داشتن استایل کلاسیک می‌توانید از بوت‌های پاشنه‌دار چرم و کیف دستی چرم استفاده کنید. برای پوشیدن لباس زیر کت‌های چرم هیچ مانعی وجود ندارد. می‌توانید از پیراهن‌های مردانه سفید یا مشکی استفاده کنید. برای کژوال نشان دادن استایل می‌توانید از کوله‌های چرمی کوچک و بوت‌های بلند بندینکی استفاده کنید.
Close Bitnami banner
Bitnami