ad ad

پارچه تور لباس عروس فرانسوی

پارچه تور لباس عروس فرانسوی

پارچه تور، پارچه‌ای ظریف از جنس ابریشم و پنبه است که در کشور فرانسه تولید می‌شود، پارچه‌ای بسیار ظریف و خوش بافت، که هم به صورت ساده و هم به صورت کار شده با رنگبندی‌های متنوع در بازار وجود دارد و برای دوخت لباس عروس مورد استفاده قرار میگیرد. اما به دلیل قیمت بالای آن، فقط در پارچه‌سراهای بزرگ، خاص و لاکچری می‌توانید آن را پیدا کنید.
از مدل کار شده این تور فرانسوی در دوخت لباس شب هم استفاده می‌شود و همینطور که گفتیم؛ مدل ساده آن در دوخت تور لباس عروس استفاده می‌شود. در گذشته نه چندان دور روی این پارچه‌ها بیشتر از طرح‌های گل و گیاه استفاده می‌کرده‌اند که تماما دست‌دوز بوده‌اند. اما امروزه با گذشت زمان این پارچه‌ها با ماشین‌های صنعتی طرح دار میشوند به همین دلیل است که این دسته پارچه تورها جزء پارچه‌های لوکس لباس عروس به شمار میرود. ژورنال بخوانید.

انواع مختلف پارچه تور فرانسوی

همانطور که میدانید تور لباس عروس انواع مختلفی دارند که در این متن به آنها می‌پردازیم.

پارچه تور  Chantilly

پارچه تور Chantilly دارای طراحی ظریف از گل‌هایی است که با ابریشم در یک پس زمینه توری دوخته شده است. در اصل پارچه توری Chantilly  به رنگ سیاه و سفید بوده، اما امروزه توری مدرن Chantilly در رنگ‌های مختلفی ارائه می شود، از این تور در تور لباس عروس نیز استفاده می‌شود.

پارچه تور، توری دوزی النسون یا فرانسوی

این پارچه تور که به صورت توری ساخته شده است و نقوش برجسته ای با مهره بند‌های ابریشمی ظریف و طناب ابریشم روی آن ترسیم شده است. توری Alencon فرانسوی همیشه 92 سانتی متر عرض دارد اما در مدل‌های جدید آن عرض 152 نیز دیده میشود.

پارچه تور خالص دوزی

این توری از گلدوزی‌های ظریف ساخته شده است که بر روی یک پس زمینه تور ساده دوخته شده است.

پارچه تور ونیز یا توری ونیزی

پارچه تور ونیز عروس

 

پارچه تور ونیزی یک توری ریز است که گلدوزی آن روی پارچه دوخته شده است این گلدوزی‌ها اشکال هندسی، نقوش گل هستند. رشته‌های ابریشمی نخ ، توری را به هم وصل می کنند. توری ونیزی دستباف بسیار گران قیمت است ، اما انواع ماشینی آن به بازار عرضه شده که قیمت کمتری هم دارند.

پارچه تور لبه‌دار

پارچه تور لبه‌ای، نواری است که در آن یک طرف صاف و طرف دیگر پیچ خورده است. غالباً طرف صاف دارای نخ است که می تواند به سمت بالا جمع شود.

پارچه تور جمع‌شونده

تور مناسب برای دوخت یقه لباس عروس

توری که برای لبه‌های آستین و لبه یقه لباس استفاده می‌شود، میتوان آن را جمع کرد تا حالت چین را به خود بگیرد.

پارچه تور درج

این پارچه تور دارای دو لبه مستقیم است و می تواند بین دو تکه پارچه دوخته شود، گاهی اوقات می توان دو تکه توری را به هم وصل کرد تا تکه توری را پهن داشته باشید.

پارچه توری توری

توری قلاب دوزی ایرلندی معروف ترین تور است. این یکی از معدود انواع توری‌های دست ساز است که هنوز هم امروزه ساخته میشود. تور قلاب دوزی ماشینی نیز بسیار رایج شده است که به طور معمول از الیاف پنبه ساخته می شود و رنگ آن را با رنگ هر لباسی میتواند تطابق پیدا کند.

پارچه تور توری شاتل

پارچه تور فرانسوی شاتل

نوعی پارچه توری طرح دار و ظریف است و برای لبه‌های آستین و یقه لباس عروس استفاده می شود.

پارچه تور برش توری

این توری که دارای نوارهایی در لبه است، میتواند یک تزیین جالب برای کوسن ها و لباس ها را ایجاد می کند.

پارچه تور عبور روبان

نوعی از پارچه تور که برای یک روبان استفاده می شود. هر دو لبه یکسان هستند و سوراخ‌هایی به طور مساوی در طول توری برای نخ کردن روبان وجود دارد.

پارچه تور  Entredeux Swiss

این توری بر روی پنبه باتیست ساخته شده است، که یک پنبه نرم است.

پارچه تور توری

این پارچه تور دارای مهره‌هایی در لبه است. توری بین دو تکه پارچه قرار داده شده است و جلوه آن به گونه‌ای است که مهره‌ها انگار روی پارچه دوخته شده‌اند.

پارچه لوازم توری

نقوش توری که قابل استفاده بر روی لباس هستند. روشی مقرون به صرفه برای تزئین لباس است.

 پارچه تور الاستیک

یک پارچه تور کششی که برای لباس زیر زنانه مناسب است. توری الاستیک در عرض‌های مختلفی وجود دارد و می تواند به عنوان برش پا یا کمر یا برای برش یک جفت کامل از لباس زیر استفاده شود.

 پارچه تور نایلونی

پارچه تور نایلونی لباس عروس

این توری نایلونی به دلیل مقرون به صرفه بودن آن بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. جنس آن از الیاف مصنوعی است و ظاهری بسیار ظریف دارد.

پارچه تور نخ توری

توری پنبه‌ای مانند و بسیار نرم و لطیفی است، اما از جنس الیاف مصنوعی و پلاستیک.

پارچه تور دودی

این پارچه توری مناسب برای تزئین لباس هستند و کاربرد دیگری ندارد.

پارچه تور Ric Rac

پارچه تور Ric Rac یک الگوی زیگزاگ دارد می توان آن را در درز قرار داد. این پارچه از پارچه‌های نخی، ابریشمی ساخته شده و به عنوان تزئین میتوان از آن استفاده کرد. گاهی اوقات به عنوان یک توری و گاه به عنوان یک روبان شناخته می شود. در هر صورت، یک تزئین زیبا است.

 پارچه تور Broderie Anglaise

این پارچه تور گلدوزی در یک تکه پنبه است. نوعی پارچه دوزی که به طور معمول در رنگ‌های سفید و روشن تر دیده می‌شود.

 پارچه تور شیمیایی

به عنوان توری شیمیایی شناخته می شود ، در اصل نوعی پارچه گلدوزی شده، توسط انسان است. نقوش توری بر روی الیاف مخصوص دوخته شده است که بعدا از بین می رود و طرح را در معرض دید قرار می‌دهد..

پارچه تور لباس عروس

در کنار انتخاب لباس عروس، مدل مو، مدل میکاپ و… انتخاب تورعروس نکته‌ی مهمی است که باید به آن توجه داشت، انتخاب یک تور عروس مناسب بستگی به سالن برگزاری عروسی، مدل لباس عروس، مدل مو، تاج عروس، کفش های عروس نیز دارد در بسیاری از موارد عروس خانم‌ها اول تور خود را انتخاب میکنند سپس مدل مو و میکاپ، این نشان‌دهنده‌ی اهمیت انتخاب تور عروس است.
در انتخاب مدل مو خود دقت کنید اگر تورهای بلند استفاده میکنید بهتر است مدل موهای ساده تر و کم حجم‌تر را انتخاب کنید زیرا بلندی تور، مدل موهای شما را میپوشاند. اگر از تورهای کوتاه استفاده میکنید، بهتر است مدل موهای خود را یا باز و یا مدل موی شلوغی را انتخاب کنید. اما اگر از تورهای کوتاه و کاب استفاده میکنید بهترین را استفاده از مدل موهای بوکله و کج است.
در ادامه شما را با انواع تور و پارچه تور آشنا میکنیم:

مدل های مختلف تورعروس

تور عروس بلند

تور عروس بلند عروس

از این تورها بیشتر برای مجالس عروسی رسمی و باشکوه استفاده میکنند این تور باید با لباس عروس بلند و راسته ست شود. این تور لباس عروس بلند از سه لایه تشکیل شده؛ لایه اول تا شانه‌ها ولایه دوم تا کمر، لایه سوم هم که به صورت دنباله روی زمین کشیده می‌شود که همانطور که گفتیم مناسب برای مجالس رسمی و محیطی باز است.

تور عروس کدرال

این تورها همانند تورهای بلند دنباله دار هستند. روی زمین کشیده میشوند اما یک لایه‌ای هستند. در لبه ی انتهایی این تورها دوخت های تزئینی بسیار زیبا و ظریفی از گیپور و دانتل انجام شده که بیشتر مورد پسند عروس خانم ها قرار میگیرد. اما این تور هم باید با یک لباس عروس راسته و بلند ست شود، تا بتواند زیبایی خود را نشان دهد. استفاده از این تور امروزه در لباس عروس‌ اروپایی بسیار رایج شده است. اگر این تور را انتخاب کردید، تاجی که برای روی آن انتخاب میکنید باید کمی ساده و کوتاه باشد.

تورعروس برد کیج

اگر علاقه‌مند به فیلم‌های قدیمی اروپایی باشید حتما دیده‌اید عروس‌ها از تورهای کوتاه بردکیج استفاده میکنند، این تور فرانسوی که تقریبا نیمی از صورت را میپوشاند و در یک طرف سر با گیره‌های گل و مروارید روی سر ثابت میشود. این تور بیشتر برای افرادی استفاده میشوند که صورتی کوچک داشته باشند، برای مراسم نامزدی و یا عقد میتواند انتخاب مناسبی باشد اما استفاده از آن در مراسم عروسی با لباس عروس رسمی پیشنهاد نمی‌شود.

تور عروس سلطنتی

این تورها که حدود 4 متر طول دارند و دنباله‌ی بسیار طولانی دارد به همین دلیل در مراسمات رسمی استفاده میشود. برای باشکوه شدن این تور روی آن را با پارچه‌های مختلف دانتل، سنگ های تزئینی، مروارید، گیپور کار میکنند تا به توری مجلل تبدیل شود. استفاده از این تور به دلیل وزن بالای آن بسیار مشکل است پیشنهاد میکنیم از این تور برای مراسم عقد و عکاسی استفاده کنید و یک تور کوتاه تر مناسب لباس عروس خود همراه داشته باشید.

تور عروس مانتیلا

توری گرد است که دورتادور لبه های آن سنگ دوزی های ظریف و کارشده‌ای دارد که از لبه روی سر قرار میگیرد. عروس خانم‌هایی باید از این توراستفاده کنند که قدی بلند، لباس عروس بلند و راسته، مدل موهای پایین داشته باشند. امروزه استفاده از این تورها در ایران بسیار رایج شده است، در استفاده ازاین تور دیگر نمی‎توانید تاج داشته باشید.

تور عروس بلاش

در این مدل، تور کوتاهی روی سر قرار میگیرد که قسمتی از صورت عروس را میپوشاند و بیشتر با کلاه و سنجاق های مروارید دار و نگینی ثابت میشود. این سبک از تور سبکی کلاسیک و جذاب است که مختص دختر خانم‌های جوان است. این تور را میتوان با لباس عروس استفاده کرد.

تور‌ عروس والتز

این تور که به تور باله‌ای نیز معروف است. قد آن بین زانو و مچ پا میرسد، امروزه استفاده از این تور به ندرت دیده شده زیرا برخلاف سایر تورها مورد پسند بسیاری قرار نمی‌گیرد.

تور کلاه ژولیت

در این مدل که تور با کلاه معروف مدل ژولیت روی سر فیکس میشود. بیشتر افرادی این مدل را انتخاب میکنند، که لباس عروس کوتاهی و مراسم دوستانه‌ای داشته باشند زیرا استفاده از این مدل تور برای مجالس رسمی اصلا مناسب نیست.

تور عروس آرنجی

این تور بیشتر در مجالس دوستانه استفاده میشود زیرا اصلا ظاهری رسمی ندارد. معمولا تا آرنج عروس قد این تور است و وزن سبکی به نسبت سایر تورها دارد و سعی بر آن شده تا روی آن از تزئینات کمتری استفاده شود تا وزن پایین خود را حفظ کند.

تورعروس سرانگشتی

این تورها که بسیار مرسوم هستند و میتوانید با هر مدل لباس عروس و هر مدل مویی آن را ست کنید. معمولا قد آن با نصب تاج عروس قابل تغییر است. از این مدل تور میتوانید در مراسمات رسمی و دوستانه استفاده کنید.

تورعروس قطره ای

این مدل تور که از یک لایه تشکیل شده و روی سرتان را کاملا پوشش میدهد. با این تور شما میتوانید تاج هم استفاده کنید و به وسیله ی آن تور را روی سر ثابت کنید. لازم به ذکر است که این تور مدل موی شما را کاملا میپوشاند پس مناسب برای مدل موهای ساده است. در کنار این تور سعی کنید لباس عروس شلوغ و پرکاری داشته باشید.

تور عروس مرواریدی

در این مدل معمولا تور ساده و بلندی تا آرنج از مرواریدهای ریز و ظریف پوشیده شده است که برخلاف ظاهر خود وزن سنگینی ندارد و به راحتی روی سر با تاج استفاده میشود، لباس عروسی که مناسب با این تور باشد لباس پرنسسی است.

تور عروس با گل

یکی دیگر از زیباترین تورها استفاده گل در کنار تور است. تور کوتاهی که نیمی از صورت را میپوشاند به وسیله گل‌های طبیعی یا مصنوعی روی سر ثابت میشود. میتوانید روی لباس عروس خود را طرح گل‌هایی که روی تور استفاده میشود گلدوزی کنید.

رنگ تور لباس عروس

معمولا اکثر لباس عروس‌ها سفید رنگ هستند به همین دلیل تور آنها هم باید سفید باشد. اما بهترین انتخاب این است که تور را همرنگ با لباس عروس خود انتخاب کنید تا هارمونی رنگی زیبایی داشته باشد و بتواند جلوه لباس را نشان دهد.

تزئینات پارچه تور عروس

برای ساده نبودن تور و جلوه بیشتر آن، طراحان از شکوفه‌های ریز، سنگ و مروارید تزئینی، پارچه‌های دانتل، گیپور، نوارهای ابریشمی طلایی و نقره‌ای رنگ در دوخت و طراحی تورها استفاده میکنند. در تورهای بلند معمولا حاشیه تور را دانتل و سنگ کار میکنند. شما در پارچه سرای ربانی هر آنچه که نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد گرفت. از پارچه‌های تولید داخل با کیفیت بسیار عالی گرفته تا پارچه های وارداتی خاص و تک، پارچه های سوزن دوزی شده و کار شده با دست که جزو گران‌ترین پارچه ها محسوب میشود.
در این فروشگه عرضه شده است. اگر برایتان مقدور نیست که به شعبه های حضوری برای خرید مراجعه کنید میتوانید از طریق سایت اقدام کنید و خرید خود را با رضایت کامل انجام دهید.

لباس عروس

از قرن‌های گذشته لباس عروس، لباسی متمایز از لباس‌های معمولی بوده و برای خاص و منحصربه‌فرد بودن آن همیشه رنگ سفید را برای این لباس استفاده میکردند. لباس عروسی که، عروس در جشن خود به تن میکند ویژگی‌های بسیاری دارد که نشان دهنده‌ سلیقه و سبک و فرهنگ او است. نکات بسیاری وجود دارد که در حین انتخاب لباس عروس باید به آن توجه کرد از جمله سالن و محل برگزاری عروسی، گل آرایی، لباس داماد، مدل مو، مدل میکاپ، نوع دیزاین سالن، مدل کیک عروسی.

همانطور که میدانید لباس عروس هر کشوری متفاوت است از هندی و چینی گرفته تا لباس عروس اروپایی و فرانسوی. در هر کشوری سنت و آداب و رسوم ممکن است روی لباس عروس تاثیر مستقیم داشته باشد.

لباس عروس آسیایی

در بخش آسیایی کشورهایی هستند که لباس عروس ‌های خاص و منحصر به فردی دارند از جمله کشورهای: مراکش، چین، ژاپن، هندوستان، اندونزی. استفاده ازتزئینات خاص و هم چنین رنگ بندی های مختلف از ویژگی ها مهم لباس عروس در این کشورهاست.

لباس عروس هندی

لباس عروس هندی

در بخش آسیایی یکی از بهترین و زیباترین لباس عروس‌ها مربوط به کشورهندوستان است، در لباس عروس هندی از تمامی رنگ‌ها الهام گرفته شده و لباسی بینظیر و چشم نواز را خلق کرده‌اند که نشان دهنده فرهنگ شاد کشور هندوستان است، البته هندوستان دارای فرهنگ های متفاوتی است ولی در تمامی این فرهنگ ها رقص و رنگ و شادی حرف اول را میزند.در لباس عروس هندی از‌ زرق و برق، تزئینات رنگی و خیره کننده‌ای استفاده میشود تا زیبایی و شادی مراسم را دوچندان کند، پارچه‌های استفاده شده در لباس عروس هندی پارچه‌های ساتن، مخمل، ژرژت، ابریشم کار شده از نقره و طلا و تزئینات رنگی هستند که قیمت بسیار بالایی دارند. استفاده از رنگ‌های صورتی و قرمز در لباس عروس هندی نماد خوشبختی و سعادت است، در دوخت لباس عروس هندی از پارچه سفید استفاده نمی‌کنند.

لباس عروس اندونزی

لباس عروس اندونزی

یکی دیگراز زیباترین لباس‌عروس‌های آسیایی مربوط به کشور اندونزی است. این کشور سابقه طولانی در عرصه‌ی مد و طراحی دارد، همانند کشور هند از فرهنگ و سنت غنی برخوردار است که باید آن را در طراحی و دوخت لباس عروس نشان دهند، طراحان لباس عروس در اندونزی از جواهر، طلا، یاقوت، الماس، توری، چرم در طراحی لباس استفاده میکنند. زیرا این مردم بسیار طالب زرق و برق و چرم و جواهر هستند، استفاده از پارچه‌های رنگی و طرحدار از دیگر ویژگی‌های لباس عروس این کشور است. البته امروزه به ندرت لباس عروس سفید را در این کشور میبینیم،
استفاده از تزئینات به سنت و رسوم آنها بازمیگردد و برای آنها بسیار قابل احترام و ارزش است.

لباس عروس ژاپنی

در کشور ژاپن طراحان لباس عروس به دنبال ظرافت، سادگی و همچنین زیبایی لباس هستند، دردهه های گذشته لباس عروس این کشور کیمونو بوده است، لباسی با آستین های گشاد و بلند که با بهترین پارچه‌های ابریشم دوخته می‌شده و در عین سادگی بسیار چشم نواز بوده است، اما امروزه لباس عروس سفید توری جایگزین کیمونو شده و به ندرت از لباس‌های کیمونو استفاده میکنند اما همانطور که میدانید ژاپن کشوری چند فرهنگی و چند ادیانی است، در برخی از نقاط این کشور هنوز رسم و رسوم قرن های گذشته رایج است.

لباس عروس چینی

لباس عروس قرمز در چین

در چین مردم رنگ قرمز را نماد خوشبختی و طول عمری بلند می‌دانند. پس جای تعجب ندارد که اگر لباس عروس مردم چینی به رنگ قرمز باشد، اما امروزه این رسم دیگر رایج نیست و بسیاری از عروس‌ها در شب عروسی خود لباس سفید به تن میکنند.

لباس عروس مراکشی

لباس عروس‌مراکشی همانند لباس‌های هندی از رنگبندی بسیاری برخوردار است. این کشور که فرهنگ‌های مختلفی را در خود جای داده و دارای سنت‌ها و آیین‌های ‌مختلفی است. در فرهنگ مراکشی پوشیدن لباس عروس سبز نشان دهنده ی خوشبختی و سعادت است. لباس عروس این کشور معمولا بلند و به همراه تور هستند برخلاف سایر کشورهای دیگر از رنگ سفید به ندرت در لباس عروس خود استفاده میکنند، در فرهنگ مراکشی هر رنگی معنی خاص خود را دارد پس رنگی بودن لباس عروس برای آنها بسیار مهم است.

لباس عروس اروپایی

در کشورهای اروپایی فرهنگ و سنت‌های گذشته در نوع پوشش و مدل لباس عروس به ندرت دیده میشود، امروزه در اکثر کشورهای اروپایی از لباس عروس سفید رنگ با پارچه‌های توری، ساتن و حریر استفاده میکنند. نوع پوشش و مدل لباس عروس در کشورهای مختلف اروپایی متفاوت است و بنا بر فرهنگ‌های مختلفی که دارند هر کدام ویژگی‌ها و فرهنگ خودشان را در طراحی لباس عروس نشان میدهند. همانطور که میدانید اروپا به عرصه مد و طراحی لباس تبدیل شده و طراحان به نام و مطرحی در این بخش فعالیت میکنند.

لباس عروس برترین طراحان

 

حال میخواهیم درباره‌ی لباس عروس هایی به سبک اروپایی برایتان صحبت کنیم. در سبک اروپایی برخلاف سبک آسیایی از جواهر، چرم و سنگ دوزی به ندرت استفاده میشود.در دوخت لباس عروس اروپایی بیشتر از پارچه های ساتن، ژرژت، تور، دانتل و گیپور استفاده میکنند هم چنین پرکاربردترین و پرمتقاضی‌ترین رنگ ها رنگ سفید است. در طراحی لباس عروس اروپایی سعی بر این شده تا سادگی و ظرافت و زیبایی خود را حفظ کنند، در این مقاله میخواهیم از مدل لباس عروس‌های فرانسوی برایتان صحبت کنیم.

لباس عروس فرانسوی

فرانسه، کشوری که امروزه به عنوان مهد مد و طراحی در جهان شناخته شده همه ساله بسیاری ازمراسم‌ها و فستیوال‌های مد و طراحی لباس، هفته مد پاریس در آن برگزار میشود.م همچنین تعداد بسیاری از طراحان و ایده پردازان مد در این کشورحضور دارند، یکی از طراحان به نام و معروف لباس عروس فرانسوی ژال پل گالتیر است که با طراحی‌های خود همه را متعجب و متحیر میکند. از دیگر طراحان مطرح و به نام فرانسوی میتوان به لور دو ساگانان. استفانی وولف، لورافولک، فابین آلاگاما، دوناتل گودارت، الیز هامو نیز اشاره کرد که طراحی‌های بسیار زیبایی از لباس عروس فرانسوی انجام می‌دهند.
در فرانسه برندهای مختلفی هستند که به کار طراحی مشغول‌اند اما معروف ترین برند های طراحی لباس عروس در فرانسه:

برند Cymbeline

لباس عروس فرانسوی

یکی از شناخته شده ترین برندها در طراحی لباس عروس فرانسوی است که بیش از 40 سال است که دراین زمینه فعالیت میکند این برند نتیجه فعالیت شبانه روزی سه خواهر طراح است، کسانی که طرفدار ظرافت و سادگی باشند این برند را میشناسند.
لباس عروس‌های ساده و چشم نواز‌ با طراحی منحصر به فرد که از بهترین و سبک ترین پارچه‌ها در دوخت آن‌ها استفاده میکنند.
در این برند شما هم لباس عروس‌ با حجاب و پوشیده و هم لباس عروس  مدرن را میبینید، لباس هایی سفید و بلند که در عین سادگی زیبایی خود را نیز حفظ کرده‌اند.

برند Fabienne Alagama

لباس عروس سال 2020

تنها برند فرانسه است که در دوخت لباس عروس خود از دانتل، گیپور،تورهای بسیار ظریف و کار شده استفاده میکند. کسانی این برند را انتخاب میکنند که در عین ظرافت لباس، پرکار بودن آن هم برایشان مهم باشد. این برند بیشتر از پارچه های تور، کرپ عاج، ابریشم، ابریشم ارگانزا، میکادو، تور استفاده میکند که در همگی این پارچه‌ها شلوغ بودن طرح و ظریف بودن آن ملاک قرار دارد. البته بعضی از مدل‌های این برند بدن نما و بسیار ظریف است که ممکن است مورد پسند همه قرار نگیرد.

برند Margaux Tardits

برندهای محبوب در طراحی لباس عروس

این برند از سال 2015 با طراحی و دوخت لباس عروس‌های بسیار خاص و منحصر به فردش به شهرت رسیده است. تا قبل از به شهرت رسیدنش با برند‌هایی از جمله Lanvin و Oscar de la Renta در زمینه طراحی لباس عروس همکاری میکرد. پارچه‌هایی سبک و ابریشم مانند و تورهای بسیار ظریف و کار شده از خصوصیات منحصر به فرد این برند است.

برند Donatelle Godart

این برند از سال 1960 مشغول به فعالیت در زمینه مد و طراحی لباس عروس شد. درسال 2015 مدل‌های این برند در مجله ی مد و طراحی سال پاریس به چاپ رسید، با این کار توانست شهرت بسیاری را در زمینه طراحی و دوخت لباس عروس به دست بیاورد. از ویژگی‌های مهم طرح‌های این برند میتوانیم به پرزرق و برق بودن، تورهای کار شده و سبک بسیار شلوغ آن اشاره کرد، اگر نگاه دقیق تری به مدل های لباس عروس این برند بیندازید میبینید که لباس‌های این برند عاری از هرگونه سادگی است. Donatelle Godart سال 2020 مجموعه‌ای بی‌نظیر از لباس عروس خود را معرفی کرد.

برند Rime Arodaky

این برند به خاطر لباس عروس‌های کوتاه و بدن نمایش بسیار معروف است. در دوخت لباس عروس از پارچه‌های حریر، دانتل‌های ظریف کار شده، تور فرانسوی ظریف کار شده و ساتن‌های براق استفاده میکند.

برند Céline de Monicault

بهترین برند طراح لباس عروس

این برند درطراحی لباس عروس خود از پارچه‌های کرپ نازک و ساتن‌های براق و مات استفاده میکند به ندرت در مدل‌های آن دیده شده که از پارچه‌های تور، دانتل و گیپور به کار ببرد. از دیگر ویژگی‌های لباس عروس این برند میتوان به آستین‌دار بودن و پوشش کامل آن‌ها اشاره کرد.
لباس‌هایی سفید رنگ و بلند که زیبایی خود را در عین سادگی نشان میدهند.

برند Laure De Sagazan

Laure در سال 2011 و در سن 25 سالگی خانه مد و طراحی خود را تاسیس کرد، طراحی‌های خاص و منحصر به فرد این برند باعث شد تا در دوره‌ی کوتاهی بتواند جایگاه خود را در بین طرفدارانش پیدا کند. لباس‌های این برند ترکیبی از تورهای کار شده شلوغ با پارچه های ساتن مات، ارگانزا، کرپ است. لباس عروس این برند شهرت جهانی دارد.

برند Constance Fournier

از دیگر برند های مطرح در زمینه ی طراحی و دوخت لباس عروس است که در طراحی‌های خود از پارچه‌های تور و پر استفاده میکند، همین ویژگی او را از سایر برند‌ها متمایز کرده و تبدیل به برندی منحصر به فرد شده است. پارچه‌های حریر و ساتن مات به همراه پر و تور بسیار چشم نواز خواهد شد.

Close Bitnami banner
Bitnami