ad ad

پارچه ربانی حامی مسابقات ملی مهارت رشته فناوری مد

پارچه ربانی حامی مسابقات ملی مهارت رشته فناوری مد

 

مسابقه ملی مهارت به عنوان یک مسابقه شناخته شده در سطح جهانی است، که مهمترین میدان و عرصه برای شناخت استعداد‌ها و فرصتی برای نیروی بازار کار آینده کشور می‌باشد. در این رویداد جوانان بسیاری از سراسر کشور جمع شده خود را به چالش می­ کشند و محک می‌زنند، تا هرچه بهتر برای حضور مؤثر در آینده اقتصادی و کاری کشور ظاهر شوند. رشته فناوری مد از جذاب ترین رشته هاییست که رقابت در آن با هیجان زیادی دنبال می شود.

این مسابقه به منظور ارتقاء سطح مهارت های فني صنعتگران جوان كشور، هر سال در قالب یک جشنواره در سه سطح شهر، استان و ملی برگزار می‌شود و در سطح ملی در هر رشته، از هر استان یک نماینده شرکت می کند و گروه هدف این مسابقات جوانان زیر 21 سال کشور در 56 رشته فنی و حرفه‌ای میباشد.

رشته طراحی مد میزبان 30 شرکت کننده از استان های مختلف کشور بود

این مسابقات منتج به شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی می‌گردد. رویداد ملی مهارت به‌عنوان گام اول فرآیند‌ انتخاب تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی تعریف می‌گردد. مسابقات ملی مهارت حداکثر در 6 رسته اصلی و 56 رشته فرعی برگزار می‌شود.

نفر اول این مسابقات از کشورمان در مسابقات جهانی نمایندگی خواهد کرد.

در نوزدهمین دوره‌ی این مسابقات، مجموعه ربانی افتخار داشت با سابقه خود در عرصه پارچه و منسوجات، حامی مالی و پشتیبان مسابقه ملی مهارت در رشته‌ی فن آوری مد باشد. این رقابت‌ در بین نمایندگان استان های سراسر کشور، اواخر آذر 1400 در دانشکده‌ی فنی و حرفه‌ای شریعتی برگزار شد. مجموعه ربانی برای ارتقای کیفیت و سطح مسابقات به منظور پیشرفت جایگاه مهارت آموزی در بخش طراحی مد و پارچه تمام تلاش خود را میکند و بر خود می‌بالد که عضوی مؤثر در جامعه طراحی پارچه و مد است.

نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در دانشکده فنی شریعتی تهران برگزار شد و از نفرات برتر تقدیر شد

ارزش‌های مسابقه ملی مهارت در رشته فناوری مد را می ­توان در عناوین ذیل اشاره کرد:

  1. تعامل و یادگیری پویا: مسابقات ملی مهارت به عنوان بستری برای روابط کاری و سازنده سبب به اشتراک گذاری دانش تبدیل شده و یک دیدگاه همه جانبه برای حل مسائل می‌دهد.
  2. اخلاق کاری و ترقی منابع انسانی: افزایش احترام به یکدیگر و اخلاقیات در ابعاد کارکرد – عملکرد و پیشرفت دانش، مهارت و توان و کارایی شرکت کنندگان از نگرش‌های بنیادی در مسابقه به حساب می‌آید.
  3. افزایش رفاه کارآمد در سایه آتیه سازی: تحولات آتی و نگرش کارآمد و به روز به این مسئله، مهم‌ترین مبنا برای ایجاد احساس آرامش و امید برای نسل جوان است که ارزشی اساسی به شمار می‌رود.
  4. ارج نهادن به مخاطب و پاس داشت محیط زیست: حفاظت از حقوق انسان‌ها و کرامت بشری در کنار مراقبت از محیط زیست و توجه به ایمنی از وظایف مسابقه ملی مهارت به شمار می­رود.

 

مسابقات ملی مهارت به جوانان ما در ساختن آینده روشن تر برای کشور کمک می کند

با توجه به ارزش‌های یاد شده نتایج کلیدی زیر مورد انتظار است:

  1. تدوین برنامه مسابقات و ارتقای آن در کنار اعتبار بخشی و پیگیری از سوی ارگان‌های صنعتی
  2. بازنگری در شایستگی حرفه‌ای و برنامه ها و  اختصاص اعتبار به کارشناسان و مخاطبان
  3. تقدیر از برگزیدگان و تلاش برای ارتقای آنها و ترویج مهارت آموزی
  4. تشکیل یک هیأت ناظر بر کیفیت مهارت و تاسیس یک پایگاه اطلاعاتی همه جانبه
  5. همکاری با سازمان‌های مرتبط در داخل و خارج و تبدیل به محور اصلی تحقیق و دانش در مهارت

 

 

Close Bitnami banner
Bitnami