ad ad

چگونه رنگ‌های شاد را در تابستان با هم ست کنیم؟

چگونه رنگ‌های شاد را در تابستان با هم ست کنیم؟
راهنمای مطالعه

مهم نیست که شما به مهمانی دعوت شده‌اید یا می‌خواهید به مکان‌هایی بروید که اهمیت چندانی برای شما دارند، هزاران ایده لباس برای پوشیدن رنگ‌ها وجود دارد که فقط شما باید سبک مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید؛ فقط به این خاطر که عالی به نظر برسید.

1 – اگر علاقه به استفاده نامحدود از رنگ‌های پاستیلی به صورت تک رنگ دارید، می‌توانید از ترکیب رنگ‌های آبی پاستیلی، سفید برای همخوانی لباس‌های خود استفاده کنید. این ترکیب برای بانوانی مناسب است که می‌خواهند در جمع‌های دوستانه مدرن، با کلاس و خانمانه ظاهر شوند. شما می‌توانید با پوشیدن تی شرت مینیمال سفید و شلوار آبی یخی به سبک مام استایل و یک کت به رنگ آبی پاستیلی بسیار شیک به نظر برسید. با توجه به استایل مورد نظر می‌توانید از کفش‌های جیر نیم پاشنه و نوک تیز آبی پاستیلی و کیف کوچک دستی به رنگ آبی یخی استایل خود را تکمیل نمایید.

2 – اگر می‌خواهید ظاهری داشته باشید که مرکز توجه نباشید و رنگ پاستیلی به طور محدود در استایل شما نمایان شود، می‌توانید لباسی سفید با طرح برچسبی مینیمال حیوانات در مرکز لباس و کتی به رنگ آبی پاستیلی و شلوار اسکینی مشکی بپوشید. برای تکمیل کردن این نوع پوشش می‌توانید عینک آفتابی کلاب مستر، صندل مشکی و کیف دستی اضافه کنید.

3 – اگر می‌خواهید مرکز توجه اطرافیانتان قرار بگیرید؛ پس بهتر است مانتوی نارنجی را انتخاب کنید. این رنگ قابلیت ست شدن با رنگ آبی کاربنی، زرد، آبی آسمانی را دارد. پوشیدن کفش پاشنه بلند چند رنگ، که ترجیحا از رنگ‌های ترکیبی نام برده استفاده شود. کیف دستی شما می‌تواند به رنگ زرد باشد. همچنین توصیه می‌شود برای پوشیدن این رنگ حتما از اکسسوری طلایی یا از گوشواره‌هایی به رنگ فیروزه‌ای و ساعت‌های بند دار استفاده کنید تا جذابیت ظاهری شما را دو چندان کند.

4 – اگر می‌خواهید برای قرارهای آخر هفته‌ی خود زیبا به نظر برسید، این شادترین ترکیب رنگی ست که می‌توانید در استایل خود نمایان کنید. ترکیب رنگ‌های سرخابی، بنفش، سورمه‌ای و صورتی پاستیلی یکی از خیره کننده‌ترین استایل‌های ممکن است. شما می‌توانید با پوشیدن مانتوی سرخابی، شلوار اسکینی سرمه‌ای، کیف و کفش صورتی پاستیلی به اندازه کافی خیره کننده شوید. اما مطمئن شوید که اکسسوری مناسبی را برای استایل خود انتخاب خواهید کرد. عینک آفتابی که دسته‌های آن ترکیبی از طلایی و سورمه‌ای یا سرخابی باشد، گوشواره‌های منگوله‌ای زرد رنگ استایل شما را تکمیل خواهد کرد.

5 – خاکستری رنگ بسیار ساده‌ای به نظر می‌رسد اما به راحتی می‌توان از ترکیب آن با رنگ نارنجی استایل کژوال خاصی را برای خودتان رقم بزنید. ترکیب مانتوی خاکستری تیره، تیشرت خاکستری روشن، کتونی نارنجی و کیف دستی نارنجی به استایل کژوال مد نظر خود برسید.

6 – تابستان زمان مناسبی برای پیک نیک، قرارهای دوستانه، سفرهای جاده‌ای و آخر هفته‌هاست. به همین دلیل است که سبک‌ها به سمت راحتی سوق پیدا می‌کند. آنچه برای یک ظاهر بی‌عیب و نقص تابستانی کامل نیاز دارید: مانتوهای عبایی، تیشرت‌های ساده سفید رنگ، شلوارهای راسته کوتاه  – برمودا – جین کلاسیک، صندل‌های مچی بندینکی رنگ‌های شاد است.

رنگ‌هایی که با این استایل می‌توان ترکیب کرد حول محور سفید و رنگ‌های پاستلی از جمله آبی روشن، زرد روشن، صورتی روشن، یاسی و … می‌باشد.

8 – یکی از ساده‌ترین روش‌های ست کردن لباس‌های تابستانی پوشیدن چند تنالیته از یک رنگ است؛ به این صورت که شما استایل خود را مانند یک پالت در نظر بگیرید و از روشن‌ترین تا تیره‌ترین رنگ مد نظرتان را در استایل خود نمایان کنید. استایل تابستانی معمولا بازی با رنگ‌هاست؛ پس به جای استفاده نادرست از چندین رنگ در یک استایل، از یک یا دو رنگ با کنتراست بالا استفاده کنید.

برای مثال یک آبی پاستلی و سفید ملایم با ترکیبی از رنگ سرمه‌ای در استایل خود ترکیب کنید و متوجه شوید که یک استایل ساده و خسته کننده را چگونه به یک استایل شیک تبدیل خواهد کرد. در نهایت چالش استایل شما به جای ترکیب چندین رنگ، افزودن تنالیته‌های مختلف رنگی با ایجاد کنتراست بالاست.

9 –  اگر بخواهیم چاشنی استایل تابستانه را معرفی کنیم تنها می‌توانیم به رنگ قرمز اشاره کنیم. اما مهم است که این رنگ در برابر چه رنگی قرار بگیرد تا زننده نباشد. یک رنگ سرمه‌ای خنک یا خاکستری یخی به نظر حرفه‌ای است اما می‌توانید همه‌ی این رنگ‌ها را با سفید گچی ترکیب کنید. برای افزودن جذابیت بیشتر به استایلتان می‌توانید از لاک قرمز یا رژ قرمز استفاده کنید. در مقابل رنگ قرمز شما می‌توانید از سبز یشمی یا زرد پامچال استفاده کنید تا استایل شما را کاملا تغییر دهد تا شاداب‌تر و سرزنده‌تر به نظر برسید. آبی، صورتی تمشکی، قرمز گیلاسی، سبز یشمی باعث خنثی‌تر شدن نیروی رنگ آبی، خاکستری و سفید می‌باشد. در نظر داشته باشید چه استایلی مدنظر شماست: رمانتیک، اسپرت، دخترانه یا کلاسیک … شما می‌توانید به هر ظاهری که می‌خواهید به هر پالت رنگی مدنظرتان برسید.

ترکیب رنگ قرمز | ترکیب رنگ پاستلی | همخوانی لباس | تیپ مینیمال

10 – اگر شما از آن دسته افراد هستید که علاقه به پوشیدن لباس‌های یک دست مشکی، نود، سفید هستید و می‌خواهید رنگ کمی در استایل شما قرار بگیرد، اکسسوری را فراموش نکنید. اکسسوری‌های رنگی پل ارتباطی استایل‌های مینیمال هستند. آن‌ها می‌توانند لایه‌ای دیگر از بافت و رنگ را به شما ببخشند تا چهره‌ی شما بدرخشد. فقط پالت رنگی متناسب با پوست خود را دنبال کنید. گردنبند، کمربند و روسری‌ها می‌توانند راهی عالی برای افزودن یک رنگ شاد به لباس شما هستند. جواهرات نقره‌ای و مرواریدهای سفید جلوه‌ی ویژه‌ای را به چهره شما وارد خواهند کرد. تنها رنگی که هیچ جایگاهی در این استایل ندارد، طلای زرد است. بنابراین از استفاده از طلای زرد خودداری کنید. کافیست در این استایل از آرایش جسورانه‌ای استفاده کنید تا همه‌ی توجه‌ها به سمت شما جلب شود.

Close Bitnami banner
Bitnami