ad ad

گران ترین لباس های جهان را بشناسید | گران ترین برندها

گران ترین لباس های جهان را بشناسید | گران ترین برندها

از افراد مشهور گرفته تا نوجوانان کم سن و سال همگی گران ترین لباس ها و برندهای مطرح جهان را کم و بیش می‌شناسند. امروزه در عرصه مد و طراحی، برند است که مشخص می‌کند چه مدل و چه رنگی را به عنوان مد سال اعلام کنند. به عنوان مثال اگر شما ببینید که خواننده یا بازیگر مورد علاقه‌تان لباس خاصی را پوشیده، به خودتان این اطمینان را می‌دهید، یک برند خوب و باکیفیت است.

اما مسئله دیگر در خرید از این برندهای مطرح و با کیفیت، قیمت بالای آن‌ها است، عاملی که باعث شده اکثرا افراد قشر مرفه جامعه برای خرید گران ترین لباس ها سراغ این برندها بروند. بالا بودن قیمت این محصولات به کیفیت مناسب آن‌ها، تبلیغات گسترده توسط افراد معروف و جا افتادن بین عموم بستگی دارد.

هرکدام از این برندها برای این‌که موقعیت خود را در بازار جهانی حفظ کنند، باید محصولات به روز و متنوعی را به طور دوره‌ای به بازار عرضه کنند تا متقاضیان خود را از دست ندهند. تعدادی از آن‌ها در باشگاه لاکچری جهان قرار می‌گیرند و همیشه می‌توانند انتخاب اول افراد معروف و ثروتمند برای خرید گران ترین لباس ها باشند. بیشتر این برندهای لوکس و مطرح به خاطر نوآوری در شیوه بازاریابی خود به عنوان بهترین برند در جهان شناخته شده‌اند.

همیشه این موضوع مطرح است که قیمت بالای هر کالایی نشان‌دهنده کیفیت خوب آن نیست. اما از طرفی بازهم طرفداران بسیاری برای گران‌ترین لباس ها وجود دارد.

در ادامه ما 13 برند برتر در زمینه مد و پوشاک را به شما معرفی می‌کنیم که انتخاب بیشتر افراد معروف و به اصطلاح سلبریتی‌ها برای خرید گران ترین لباس ها است. ژورنال بخوانید.

بهترین و گران‌ترین برندهای لباس

Armani

این برند ایتالیایی توسط جورجیو آرمانی در سال 1975 شروع به فعالیت کرد که در ابتدا به عنوان یک شرکت طراحی لباس وارد بازار کار شد اما رفته رفته محصولات دیگری همچون عطر و ادکلن، جواهرات، عینک، کالاهای لوکس، آرایشی و ساعت را هم وارد تولیدات خود کرد.
عطر GIO یکی از معروفترین محصولات این برند است، افراد به نام و مشهوری همچون میشل پفیفر، ریچارد گی‌یر از گران ترین لباس ها این برند استفاده می‌کنند.
طراحی لباس‌ها در آرمانی به گونه‌ای است که معمولا مورد پسند اکثر افراد قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در طراحی لباس‌های آرمانی مورد توجه قرار می‌گیرد راحتی و در عین حال مدرن بودن آن است.
جورجیو در طراحی لباس‌ها از رنگ‌های سرد به خوبی استفاده می‌کند. می‌توان گفت او تنها کسی است که در عرصه مد و طراحی به رنگ خاکستری بها داده است.

برند آرمانی

Versace

ورساچه یکی از بهترین شرکت‌های طراحی و مد در کشور ایتالیا است، این شرکت در سال 1978 توسط جیانی ورساچه فعالیتش را در زمینه مد و فشن آغاز کرد و یکی از برندهای است که مورد توجه افراد مطرح و محبوب بسیاری از جمله؛ پرنسس دایانا، مادونا، تینا ترنر، مایکل جکسون، التون جان و پرنس کارولینای موناکو قرار گرفت.
اکنون بیش از 40 سال از تاسیس این برند می‌گذرد و همچنان با طراحی‌های منحصر به فردش در راس برندهای دیگر قرار دارد.
این شرکت علاوه بر طراحی لباس، در زمینه‌های مختلف دیگری هم فعالیت می‌کند و جالب است بدانید در تمامی زمینه‌ها همانند طراحی لباس بسیار قدرتمند عمل کرده است. برای مثال ورساچه در زمینه تولید پوشاک مردانه، بچه‌گانه، تولید کیف و کفش و جواهرات گران قیمت و عطر فعالیت دارد اما همچنان طراحی لباس‌های زنانه این برند در سطح اول جهان قرار گرفته است.
این برند زیباترین و گران ترین لباس ها را برای اپرا و باله عرضه می‌کند.

برند-ورساچه

Ralph Lauren

رالف لورن یکی دیگر از برندهای معروف و به نام در عرصه مد و طراحی لباس است. این شرکت که توسط رالف لورن در شهر نیویورک آمریکا تاسیس شده، علاوه بر پوشاک، در زمینه‌های مختلف دیگری همچون عطر،  اکسسوری و لوازم منزل فعالیت می‌کند و بهترین و باکیفیت‌ترین لباس‌های رسمی و غیررسمی مردانه و زنانه را تولید می‌کند.
رالف لورن ابتدا، کار خود را با طراحی کروات‌های مردانه خاص شروع کرد و رفته رفته وارد طراحی لباس‌های مردانه شد و به خاطر طراح‌های بی نظیرش در سال‌های مختلف جوایز بسیاری را هم دریافت کرده است. او به دنبال طراحی لباس مردانه، خط تولید کت و شلوارهای زنانه را هم راه‌اندازی کرد.

این شرکت با تولید یک تیشرت در رنگ‌های مختلف که مارک رالف لورن در قسمت جلوی آن درج شده بود به شهرت بسیاری دست پیدا کرد. تیشرت‌هایی که توسط یک بازیکن تنیس در 24 رنگ مختلف طراحی شده بود، مارک روی تیشرت‌ها نشان دهنده امضای این برند است.
رالف لورن لباس‌های تیم ایالت متحده برای شرکت در مسابقات المپیک گذشته را هم آماده کرده بود.

برند رالف لورن

Prada

برند پرادا توسط ماریو پرادا در سال 1913 در میلان فعالیت خود را آغاز کرد. پرادا یکی از برترین، قدیمی‌ترین و لوکس ‌ترین برندها در جهان است که ارزشی معادل 8.6 ملیارد دلار دارد.
این برند علاوه بر تولید گران ترین لباس ها، عینک آفتابی، چمدان، کیف زنانه، کیف دستی، ساعت، جواهر، لوازم آرایش، عطر و ادکلن را هم در خط تولید خود قرار داد. البته برند پرادا بیشتر با عینک و کیف‌های زنانه خود در دنیا مطرح شده است.

برند پرادا

Chanel

کوکو شانل از سال 1913 فعالیت خود را در عرصه مد و طراحی آغاز کرده است. این برند فرانسوی توسط گابریل بوتور شکل گرفت و با طراحی‌های ساده، لوکس و خلاق خود توانست به شهرت بسیار زیادی درعرصه مد و طراحی برسد. ارزش شانل در جهان 17 میلیارد دلار است که همانند گوچی یکی از با ارزش‌ترین برندها محسوب می‌شود. طراحی‌ گران ترین لباس ها در برند شانل بسیار ساده و مدرن صورت گرفته و در عین سادگی ارزش بسیار بالایی هم دارد.

در سال 1926 پیراهن مشکی کوتاهی که شانل طراحی کرد بسیار محبوب شد؛ این لباس در عین سادگی، نشان‌دهنده یک لباس کلاسیک بود که هم در شب و هم در روز قابل استفاده است، در همان سال مجله آمریکایی وگو این لباس را به فورد تشبیه کرد و به محبوبیت و شهرت شانل در عرصه مد و فشن نیز اشاره کرد.
کریستین استورارت، پنه لوپه کروز، لیلی رز دب، مارکو رابی و کیرا نایتلی افراد محبوبی هستند که علاقه زیادی به محصولات این برند دارند.

برند شنل

Gucci

گوچیو گوچی، که در سال 1921 فعالیت خودش را در زمینه طراحی پوشاک از شهر فلورانس ایتالیا آغاز کرد در زمینه‌های مختلفی همچون تولید کیف و کفش زنانه و مردانه، کیف پول زنانه و مردانه، پیراهن مردانه و اکسسوری‌های مردانه و زنانه مشغول به فعالیت و تولید است. ارزش گوچی در جهان 15 میلیارد دلار برآورد شده است و طراحی‌های آن جزو گران ترین لباس ها و با ارزش‌ترین برندهای موجود در جهان به شمار می‌رود.
می‌توان گفت بیشتر محبوبیت و شهرت این برند به دلیل داشتن کیفیت بالای آن است. گوچی در تولید کیف‌های چرمی خود از بهترین چرم موجود در جهان استفاده می‌کند و همین موضوع یکی از دلایل بالابودن قیمت محصولاتش است و باعث شده فقط افرادی خاص در جامعه بتوانند از آن‌ها استفاده کند. گوچی اولین فروشگاه خود را در کشور فرانسه تاسیس کرد.

بیلی آیلیش گوچی

Oscar de la Renta

اسکار دلارنتا فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1961 آغاز کرد، اسکار که یکی از طراحان خلاق و حرفه‌ای در دنیای مد و فشن محسوب میشد، در طراحی‌های خود سعی می‌کرد که لباس‌های آمریکایی را با زیبایی کلاسیک لباس‌های اروپایی ترکیب کند. او در کارهای خود بیشتر از رنگ‌های تند و تیز استفاده می‌کرد که همین امر منجر به استقبال افراد ثروتمند  برای خرید گران ترین لباس ها از این برند شد.

اسکار دلارنتا علاوه بر طراحی لباس، در زمینه تولید عطر هم فعالیت بسیاری دارد، به طوری که با تولید اولین عطرهای خود توانست به شهرت جهانی برسد و در 70 کشور جهان جز پرفروش‌ترین‌ها قرار بگیرد.
افرادی چون نانسی ریگان، هیلاری کلینتون، لورا بوش بوده‌اند علاقه وافری به این برند دارند.

برند معروف اسکار

 Burberry

این برند توسط توماس بربری در سال 1856 در انگلستان در شهر باسینگستوک تاسیس شد. که امروزه تولید پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، لباس کودک، عطر و لوازم خانگی را انجام می‌دهد. طراحی‌های برند بربری در سال 2010 با بیشترین فروش معادل 1.279 میلیارد دلار توانست در راس گران ترین لباس ها و معروف‌ترین برندها قرار بگیرد و در آن دوره ارزش آن حدود 5.205 میلیارد دلار برآورد شده است.
توماس بربری سعی داشته تا بتواند لباس ماهیگیری با مقاومت بسیار بالایی تولید کند که همین امر منجر به اختراع پارچه گاباردین شد، نوعی پارچه ضد آب که به راحتی می‌توانست هوا را از خود عبور دهد. از این نوع پارچه برای تولیدات دیگر این برند همچون کت‌ها و بارانی‌ها هم استفاده شده است.

برند لباس بربری

 Dior

یکی از بهترین، زیباترین لباس‌های زنانه و گران ترین لباس ها در دیور طراحی می‌شود. کریستین دیور موسس این برند فعالیت خود را از سال 1946 از فرانسه آغاز کرد. دیور در بخش‌های مختلفی چون تولید لباس زنانه، لباس‌های مردانه، جواهرات، عطر و ادکلن نیز مشغول به فعالیت است. ارزش این برند در جهان 6.045 میلیارد دلار برآورد شده است.
البته بخش اصلی فعالیت آن‌ها مربوط به طراحی و دوخت لباس‌های زنانه است، دیور لباس‌های زنانه بسیار زیبا و با ارزشی را تا به امروز طراحی کرده است که قیمت‌های بسیار بالایی هم دارد.

برند لباس دیور

Zara

زارا یک برند اسپانیایی است که از سال 1975 فعالیت‌اش را درزمنیه طراحی و دوخت لباس توسط آمانسیو اورتگا آغاز کرده است. این برند در زمینه طراحی و تولید پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه فعالیت می‌کند که برای طراحی و تولید هر محصول به 6 ماه و برای تولید انبوه آن به 2 هفته زمان نیاز دارد.
کت و شلوارهای مردانه زارا فرمال و اسپرت هستند و لباس‌های زنانه این برند درسبک‌های مختلف از جمله، اسپرت، رسمی و مجلسی وجود دارند.

برند لباس زارا

Louis Vuitton

این برند در سال 1854 توسط یک فرد فرانسوی به نام لویی ویتان که یک ایده پرداز خلاق بود تاسیس شد. از جمله محصولات آن‌ها می‌توان به کفش‌های چرم، ساعت، پوشاک، طلا و جواهر، عینک آفتابی، کیف و چمدان اشاره کرد. لوییز ویتون(LV) برای 6 سال پی‌در‌پی به عنوان برترین برند در جهان شناخته شده و صاحب آن برنار آرنو یک فرد اروپایی است که نامش در فهرست ثروتمندترین افراد جهان هم دیده می‌شود.

یکی از دلایلی که باعث شد برند LV در سطح جهان مطرح شود، شیوه بازاریابی نوین و خلاقانه آن‌ها بود. بیلبوردهای تبلیغاتی، اسپانسر تیم‌های ورزشی، حمایت از افراد مشهور و سلبریتی از جمله کارهایی بود که آن‌ها انجام دادند و نتیجه خیلی خوبی هم گرفتند. لویئز ویتون به عنوان با ارزش‌ترین برند در جهان رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

برند لویی ویتون

Fendi

فندی از برندهای مطرح ایتالیایی است که در زمینه طراحی و دوخت گران ترین لباس ها از سال 1925 شروع به فعالیت کرد، ادواردو و ادله فندی، موسس این برند است. البته فندی بیشتر به خاطر کیف‌دستی‌های زیبا و بی نظیرش شناخته شده است اما در زمینه‌های مختلفی همچون کیف و کفش‌، عطر و ادکلن، طراحی و دوخت لباس و چرم هم در حال فعالیت است. اگر بخواهیم عطر و ادکلن‌های محبوب این برند را نام ببریم می‌توانیم به ادوپرفیوم و ادوتویلت اشاره کرد.

برند لباس فندی

D&G

دولچه گابانا که یک برند معروف و مطرح در زمینه طراحی لباس، عطر و اکسسوری است. در سال 1985 توسط دومنیکو دلچه و استفانو گابانا تاسیس شد. این برند اولین کالکشن خود را در قالب لباس‌های زنانه روانه بازار کرد که با استقبال بسیار خوبی هم روبه‌رو شد.
از دیگر محصولات آن‌ها می‌توان به عینک آفتابی، لباس زیر، جواهرات و لوازم آرایشی هم اشاره کرد.

برند لباس دی اند جی

گرانترین لباس ها از چه برندهایی است؟

حال که با برترین و لوکس‌ترین برندهای جهان آشنا شدید، در ادامه می‌خواهیم بهترین و با ارزش‌ترین لباس‌های آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

Zara Linen Blazer with Pockets

این لباس با رنگ‌های خاصی از پارچه کتان دوخته شده، به همین دلیل قیمت نسبتا بالایی دارد، قیمت این کت 119 دلار است.

کت لینن

Zara Overshirt with Pockets

یک آورکت سه دکمه آبی رنگ با جیب‌‌های پاکتی که در فصل پاییز استقبال فراوانی از آن شد، قیمت این آور کت کوتاه 50 دلار است.

تیشرت زارا

Zara Belted Jacket

کت بلند، کمربند‌دار که پارچه‌ای نسبتا ضخیم دارد و مناسب فصل زمستان است، قیمت این کت 70 دلار است.

ژاکت زارا

Zara Asymmetrical Printed Top

این پیراهن مشکی رنگ مخملی، یک پیراهن با ظاهری شیک و رسمی است که ارزش آن حدودا 50 دلار است.

Zara Slip Dress

پیراهن بلند نخی که مناسب برای فصل تابستان و هوای گرم است، پارچه مشکی با خال‌های سفید این پیراهن نمایی بینظیر به آن بخشیده است. قیمت این لباس حدود 50 دلار است.

لباس راحتی زارا

Zara Dress with Voluminous Sleeves

پیراهن آستین کوتاه با قدی بلند؛ جنس این پیراهن از کتان صد‌در‌صد است با رنگ سبز یشمی بسیار چشمگیرتر. قیمت این مدل پیراهن حدود 50 دلار برآورد شده است.

لباس زارا

Gucci Sequin Dress

این لباس از ابریشم خالص دوخته شده است، بیانسه خواننده معروف در یکی از کنسرت‌هایش این لباس را به تن کرده بود. لباسی طلایی رنگ با آستین‌هایی نسبتا بلند و قد 100سانتی متر که همه را حیرت‌زده کرده بود. قیمت این لباس زیبا حدود 12.900 دلار است.

لباس معروف گوچی

Gucci Biker Jacket

این ژاکت مشکی رنگ که از چرم گوساله ایتالیای دوخته شده با زنجیر و زیپ‌های فلزی تزئین شده است، گوچی این ژاکت را به خاطر احترام به صحنه پانک راک دهه 80 طراحی کرده است. طبق گفته‌های طراح این اثر، در طراحی این ژاکت از شخصیت‌های the clash_ pistols sex_ sid vicios الهام گرفته است، قیمت این ژاکت 18.650 دلار است.

ژاکت چرم گوچی

Dolce & Gabbana Embroidered

این پیراهن مردانه گلدوزی شده که از گران ترین لباس های مردانه در برند دولچه گابانا است. این پیراهن یقه فرانسوی، آستین بلندی دارد که از جنس صد در صد پنبه دوخته شده است و ارزشی معادل 800 دلار دارد.
روی پارچه این پیراهن گل‌های ریز و ظریفی گلدوزی شده است.

Armani Privé Dior

این لباس برای بازیگر معروف کیت بلانش طراحی شده بود. او در اسکار سال 2007 روی فرش قرمز، آن را به تن کرد، حدود 2000 دلار ارزش داشت. قیمت بالای این لباس تنها به دلیل طراحی خاص و بی نظیر آن نبوده، بلکه به دلیل استفاده از نگین‌های برند سورارسکی در این لباس است.

 

Oscar de la Renta wedding dress

امل کلونی، همسر بازیگر معروف جورج کلونی لباس عروسی خود را از برند اسکار دلارنتا انتخاب کرد. طراحی و دوخت بسیار خاص و منحصر به فرد لباس عروسی امل باعث شد تا این برند بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد. لباس عروسی که علاوه بر تور با مروارید‌های ریز و سفید طراحی شده است. ارزش این لباس 3800 دلار بوده است.

مدل لباس عروسی

Dior couture gown

این لباس مجلسی سفید رنگ بسیار زیبا و در عین حال ساده در اسکار 2013 توسط شارلیز ترون پوشیده شد. این لباس بسیار ارزشمند قیمتی حدود 4 میلیون دلار داشت.

Burberry Shearling Pea Coat

این کت یکی از گران‌قیمت‌ترین کت‌های برند باربری است که از چرم گوساله دوخته شده‌است. این کت مشکی رنگ از کت‌های دیگر برند باربری محبوب‌تر است و ارزشی معادل 5.750 دلار دارد.

کت بربری

Fendi Croc-effect Leather Jacket

این لباس یکی از بهترین ژاکت‌های برند فندی است که از چرم گوسفند ایتالیایی ساخته شده. در قسمت کمر این ژاکت یک کمربند از جنس چرم گاوی قرار گرفته که لوکس بودن و زیبایی این ژاکت را چندین برابر می‌کند. قیمت این مدل ژاکت از برند فندی حدود 6.900 دلار است.

کت فندی

striped zip-up hooded jacket

این ژاکت آستین دار که جنس آن از پنبه صد در‌صد است، به دلیل داشتن جنس ضخیم، مناسب برای زمستان و پاییز است. می‌توانید این لباس را با قیمت حدود 3.901 دلار خریداری کنید.

گرانترین لباس دنیا چه قیمتی دارد؟

طراح بریتانیایی، دبی وینگام، گرانترین لباس دنیا را به ارزش تقریبی 17.7 میلیون دلار طراحی کرده است. این لباس با الماس قرمز بسیار زیبایی تزئین شده است.

مارک لوکس شماره یک چیست؟

برترین برند لوکس در جهان، لوئیز ویتون است که ارزش تجاری آن 32.223 میلیارد دلار است که نسبت به سال قبل 14 درصد رشد داشته است.

دلیل گران بودن برند گوچی!

استفاده از نیروهای ترکیبی طراحی، تولید و بازاریابی همه در گران کردن اقلام گوچی نقش دارند. گوچی مانند بسیاری از مارک‌های سطح بالا، روند افزایش قیمت را دنبال می‌کند. با افزایش این هزینه‌ها، شرکت با بالا بردن قیمت‌ها، کسری خود را جبران می‌کند.

آیا فندی بهتر از گوچی است؟

فندی از کیفیت و طراحی بهتری نسبت به گوچی برخوردار است. آن‌ها هر دو عالی هستند اما فندی بیشتر از گوچی طرفدار دارد.

چه مارک هایی گرانتر از گوچی هستند؟

Dior

ارزش برند: 4.7 میلیارد دلار

Burberry

ارزش برند: 5 میلیارد دلار.

CHANEL

ارزش برند: 9 میلیارد دلار.

دلیل سادگی لباس در افراد ثروتمند

با تأکید بر چیزهایی مانند آنچه که هر روز باید بخورید یا بپوشید، افراد در محل کار کم کار می‌شوند. این دقیقاً به همین دلیل است که افرادی مانند پرزیدنت اوباما، استیو جابز، مارک زاکربرگ و آلبرت انیشتین تصمیم گرفتند با انتخاب لباس‌های ساده و یکدست، زندگی را آسان‌تر کنند.

آیا برند شانل از گوچی گرانتر است؟

شانل گران‌تراز گوچی است. شما می توانید یک کیف جنس عالی گوچی با قیمت 200 تا 500 دلار بخرید اما در مقابل کیف‌های شانل که بسیار کوچک هستند 900 دلار قیمت دارند.

آیا محصولات گوچی کیفیت مناسب را دارند؟

چرم ایتالیایی از دیرباز با بالاترین کیفیت، بادوام، دستباف و بسیار گران قیمت بوده است. این چرم ایتالیایی در طی سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته است و میتوان گفت یکیاز دلایل اصلی شهرت اکثر محصولات گوچی در سراسر جهان، استفاده از همین نوع چرم است.

Close Bitnami banner
Bitnami