ad ad

مدل لباس مجلسی زنانه جدید سال 2020-2021

مدل لباس مجلسی زنانه جدید سال 2020-2021

لباس مجلسی (به انگلیسی Evening Dresses & Formal Dresses) یکی از ضرورات کمد هر خانمی به حساب می‌آید. مهمترین مسئله در خرید لباس مجلسی به روز بودن آن‌ها است. این روزها تنوع بالایی از مدل لباس مجلسی زنانه را مشاهده می‌کنیم. اما مسئله این است که کدام یک از این لباس‌ها به روز هستند؟

هر ساله طراحان لباس‌های جدیدی را طراحی می‌کنند. اما متاسفانه خرید این لباس‌های مارک و ترند شده برای همه میسر نیست. از این رو بسیاری از افراد دوخت لباس مجلسی را ترجیح می‌دهند.

به همین دلیل قصد داریم، عکس برخی از این مدل‌های به روز را در اختیار شما قرار دهیم. از این عکس‌ها ایده بگیرید و مدل دلخواه خود را به خیاط سفارش دهید. با ما همراه باشید و بهترین مدل‌های سال 2020-2021 را مشاهده کنید.

مدل لباس مجلسی زنانه بالاتنه گشاد

برخی از پیراهن‌های مجلسی بالاتنه‌ای گشاد دارند که این روزها در طراحی لباس‌ها بیشتر شاهد این نوع بالاتنه‌ها هستیم. این طرح به جذابتر دیده شدن لباس‌ها کمک می‌کند.

مدل لباس مجلسی زنانه بالاتنه گشاد

لباس مجلسی شیک با پلیسه

پارچه‌های پلیسه از قدیم رواج داشته‌اند. چند سالی است که دوباره شاهد ترند شدن این پارچه‌ها هستیم. در ادامه چند مدل لباس مجلسی زنانه زیبا از لباس‌های مجلسی پلیسه‌دار که در کالکشن لباس‌های شب 2020-2021 معرفی شدند را می‌بینیم.

لباس مجلسی شیک با پلیسه

دو تکه لباس و دامن

لباس و دامن یکی از ترکیب‌های جذاب است که هیچ گاه از مد نمی‌افتد. درست است که این ترکیب را به عنوان لباس شب استفاده نمی‌کنند، اما همچنان گزینه مناسبی برای دورهمی‌ها به حساب می‌آید.

دو تکه لباس و دامن

کت دامن

کت و دامن یکی از گزینه‌های رسمی برای خرید لباس‌های مجلسی زنانه به شمار می‌آید. معمولا خانم‌هایی که سن بالاتری دارند، بیشتر سراغ این قبیل لباس‌ها می‌روند. اما کت و دامن‌های شیک بسیاری برای سنین پایین‌تر نیز وجود دارد.

کت دامن

مدل لباس مجلسی زنانه با یقه قایقی

یقه یکی از ارکان اصلی در طراحی لباس‌های شب است. لباس‌های شب با یقه قایقی زیبایی خیره کننده‌ای به لباس می‌بخشند.

مدل لباس مجلسی زنانه با یقه قایقی

مدل لباس مجلسی دکلته

پیراهن‌های دکلته همیشه روی بورس بوده‌اند. این لباس‌ها فرصت نشان دادن اکسسوری‌های جذاب و بزرگ را به شما می‌دهد.

مدل لباس مجلسی دکلته

مدل لباس مجلسی زنانه جلوباز

پیراهن‌های جلوباز یکی از طراحی‌های فوق‌العاده طراحان لباس است. لباس‌های بلندی که قسمت جلویی آن‌ها زیبایی پاها را به نمایش می‌گذارد. این قبیل لباس‌ها در عین فانتزی بودن بسیار شیک و جذاب هستند.

مدل لباس مجلسی زنانه جلوباز

مدل لباس مجلسی زنانه شومیز و شلوار

قطعا در کمد لباس همه خانم‌ها شومیز و شلوار پیدا می‌شود. این ترکیب ساده اما شیک در بسیاری از مراسم‌ها کاربرد دارد.

مدل لباس مجلسی زنانه شومیز و شلوار

لباس مجلسی آستین حلقه‌ای

پیراهن‌های با آستین حلقه‌ای یکی از ساده‌ترین لباس‌های شب محسوب می‌شوند. اما قطعا این سادگی به اندازه‌ای خیره‌کننده است که این لباس‌ها هیچ گاه قدیمی نخواهند شد.

لباس مجلسی آستین حلقه‌ای

مدل لباس مجلسی زنانه آستین سه ربع

برخی از خانم‌ها به دنبال لباس‌هایی پوشیده هستند اما از وجود آستین‌های بلند کلافه می‌شوند. بهترین گزینه برای این خانم‌ها لباس‌های شب با آستین‌های سه ربع است.

مدل لباس مجلسی زنانه آستین سه ربع

مدل لباس مجلسی زنانه پیراهن پفکی

پیراهن‌های پفکی از لباس‌های شب فانتزی به شمار می‌آیند که بیشتر توجه دختر خانم‌ها را به خود جلب می‌کنند. این پیراهن‌ها حس پرنسس بودن را در خانم‌های جوان زنده نگه می‌دارد.

مدل لباس مجلسی زنانه پیراهن پفکی

سارافون مجلسی

سارافون‌ها از ساده‌ترین مدل لباس مجلسی زنانه به شمار می‌آیند. این لباس‌ها در عین سادگی بسیار شیک هستند و گزینه مناسبی برای مراسم‌های رسمی و ساده محسوب می‌شوند.

سارافون مجلسی

مدل لباس مجلسی زنانه آستین پفکی

آستین‌های پفکی یکی از ترندهای سال 2020 است. این آستین‌ها جلوه خاصی به لباس‌های مجلسی می‌بخشند.

مدل لباس مجلسی زنانه آستین پفکی

لباس مجلسی آستین توری

آستین‌های توری یکی از انتخاب‌های همیشگی طراحان لباس بوده است. این آستین‌ها در عین ایجاد پوشش، جذابیت خاصی نیز به همراه دارند.

لباس مجلسی آستین توری

لباس زنانه گیپوردار

گیپور از پارچه‌های شیکی است که همیشه مورد توجه طراحان و خیاطان بوده است. از این پارچه به منظور تزئین برخی از لباسهای مجلسی استفاده می‌کنند. این در حالی است که لباس‌هایی به طور کامل با این پارچه دوخته می‌شود. به طور کلی وجود این پارچه لباس‌های شما را چشم‌نواز می‌کند.

مدل لباس زنانه گیپوردار

مدل لباس ماکسی

ماکسی‌ها از پیراهن‌های ساده و پرطرفدار در میان مردم هستند. در کالکشن 2020 شاهد طرح‌های جدیدی از ماکسی‌ها بوده‌ایم که استقبال فراوانی از آن‌ها شده است.

مدل لباس ماکسی

مدل لباس مجلسی بلند پوشیده

بسیاری از خانم‌ها به دنبال لباس‌های مجلسی پوشیده می‌گردند. خوشبختانه هر ساله شاهد طرح‌های جدیدی از لباس‌های پوشیده هستیم. به این ترتیب با یک تیر دو نشان خواهید زد؛ هم به روز باشید و هم پوشیده.

مدل لباس مجلسی بلند پوشیده

مدل لباس زنانه لمه

لمه از پارچه‌های قدیمی است که این روزها دوباره از آن در دوخت لباس‌های مجلسی استفاده می‌شود. این پارچه‌های خاص جلوه لباس‌های شما را دوچندان خواهد کرد.

مدل لباس زنانه لمه

مدل لباس زنانه یقه باز

لباس‌های یقه باز زیبایی متفاوت و خاصی دارند. با انتخاب این لباس‌ها اکسسوری‌های شما بیشتر دیده خواهند شد. همچنین با پوشیدن این لباس‌ها موهای خود را باز گذاشته و زیبایی موهای خود را نیز به نمایش بگذارید.

مدل لباس زنانه یقه باز

کلام آخر

مدل مجلسی لباس زنانه به خصوص در خرید لباس‌های مجلسی بسیار اهمیت دارد. همه خانم‌ها به دنبال مدل‌های به روز و زیبا هستند؛ زیرا درخشیدن در مراسم‌ها برای آن‌ها مهم است. امیدواریم با دیدن این مدل‌های به روز ایده‌های جذابی برای لباس شب در ذهن شما شکل گرفته باشد. در صورتی که هر یک از این مدل‌ها را پسندیده‌اید، فرصت را جهت دوخت لباس مجلسی شگفت‌انگیز خود از دست ندهید. فراموش نکنید که برای دوخت این مدل لباس، باید شناخت زیادی در پارچه مجلسی داشته باشید.

Close Bitnami banner
Bitnami