ad ad

جدیدترین مدل ‌مانتو برای چهار فصل سال

جدیدترین مدل ‌مانتو برای چهار فصل سال

پوشش غالب بانوان کشور ما در بیرون از منزل، مانتو است به همین دلیل تنوع مدل مانتو دخترانه و زنانه در بازار بسیار زیاد است. خوشبختانه امروزه استفاده از دانش طراحان مانتو و لباس به منظور افزایش تنوع طرح و رنگ، بیشتر از گذشته است.

در گذشته، هر سال مدل خاصی از مانتو وارد بازار می‌شد و افراد از بین مدل‌های محدودی، مجبور به انتخاب بودند؛ اما امروزه مدل‌هایی که وارد بازار می‌شوند، فوق‌العاده متنوع هستند. کافیست کمی‌حوصله و سلیقه به خرج دهیم، حتما تعداد زیادی مانتو با طرح و رنگ مورد پسند ما نیز در بازار موجود است.

در صورتی که مانتویی مطابق سلیقه شما باشد و در آن احساس راحتی کنید، با پوشیدن آن مطمئنا احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید کرد. از طرف دیگر مدل مانتو و  طرح آن بر زیبایی اندام و استایل بانوان، تاثیر قابل توجهی دارد، بنابراین لازم است در انتخاب مانتو حساس بود و زمان کافی به آن اختصاص داد.

از فاکتورهای مهم در انتخاب مانتو علاوه بر سلیقه شخصی، تناسب جنس و رنگ آن با فصل و موقعیت است. استفاده از رنگ‌های تیره برای فصول سرد سال و رنگ‌های روشن و خنک برای فصول گرم سال توصیه می‌شود.

در اینجا، تعدادی از زیباترین و جدیدترین مدل‌های مانتو را مشاهده خواهید کرد. مطمئن هستیم که تعدادی از مدل‌ها، مورد پسند شما قرار می‌گیرد.

مدل مانتو دخترانه بلند

مانتوهای بلند چند سالی است که جای خود را در بازار باز کرده‌اند. مانتوهای جلوباز با طرح و رنگی ساده، هم برای مجالس و هم مکان‌های عمومی ‌مناسب هستند.

مانتو دخترانه کوتاه

مدل‌های مانتو کوتاه، همیشه مورد پسند دختران جوان است. مانتوی کوتاه در مکان‌های عمومی ‌و مجالس پوشیده می‌شوند. تنوع طرح، رنگ و مدل در مانتوهای کوتاه بسیار زیاد است.

مانتو دخترانه اسپرت

مانتوی اسپرت از مدل‌های پرطرفدار در بین بانوان جوان است که در مکان‌های عمومی ‌یکی از بهترین مدل‌های مانتو هستند. استفاده این مانتوها برای پیکنیک و کوه نیز به دلیل راحتی آن ­بسیار مرسوم است.

مانتو دخترانه مجلسی و شیک

مانتوی مجلسی ساده یک مدل‌ مانتو دخترانه است که در عین سادگی، وقار و زیبایی شما را دو چندان می‌کند. با استفاده از یک مانتوی شیک شما در مجالس می­درخشید.

مانتو دخترانه تابستانی، خنک و زیبا

مدل مانتو تابستانی با رنگ روشن و قد بلند باعث می‌شود در تابستان احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

پوشیدن مانتوهای کمر­دار و بند­دار برای بانوانی که شکم‌های برجسته و بزرگ دارند، مناسب نیست.

مانتو دخترانه زمستانی

مدل مانتو ۹۹، پشمی ‌و جلو باز که مخصوص فصل زمستان و هوای سرد است. تناسب جنس و رنگ مانتو با فصل باعث می‌شود که احساس راحتی و آسایش بیشتری داشته باشید.

مانتو دخترانه پاییزه

مانتوی جلو باز با رنگ قرمز و آستین‌های کار شده که مخصوص فصل پاییز است. بهتر است که در فصل‌های زمستان و پائیز از رنگ‌های گرم استفاده شود. رنگ­های گرم برای فصول سرد سال مناسب­تر هستند.

مانتو دخترانه بهاری

مدل مانتو دخترانه با چهارخانه درشت اسپرت و قد کوتاه که مخصوص فصول بهار و  پاییز است. این مدل مانتو برای استفاده در محیط‌های دانشگاهی و عمومی ‌مناسب است.

مانتو دخترانه مهمانی

مانتو و شلوار ست و سفیدرنگ مخصوص مهمانی است که با توجه به طرح و رنگ ساده این مانتو هیچ‌وقت از مد نمیفتد. به عبارت دیگر امکان استفاده از این مانتو در چندین مجلس و مهمانی وجود دارد.

مانتو دخترانه دانشجویی و شیک

در محیط‌های دانشگاهی پوشیدن مانتوهایی با طرح و رنگ‌های ساده، تناسب بیشتری با محیط دارد. یک مدل مانتو دخترانه شیک و طوسی رنگ را در تصویر زیر مشاهده کنید. برای دختران جوان و لاغر اندام استفاده از این مانتو بسیار مناسب است.

مانتو دخترانه باکلاس

مدل مانتو جدید، باکلاس و مجلسی با رنگ روشن که مخصوص مجالس و مهمانی‌های لاکچری است. با استفاده از این مانتوهای باکلاس، زیبایی شما در مجالس دوچندان می‌شود.

مانتو دخترانه شیک

مدل مانتو جدید، بسیار شیک با رنگ روشن، آستین گشاد و کار شده که مخصوص مجالس و مهمانی‌ها است. ست این مانتو با کیف و شال رنگ روشن برای مجالس بسار مناسب است.

مانتو دخترانه جلو باز

مدل مانتو دخترانه جلو باز با کمربند پهن که دارای طراحی زیبا روی آستین و لبه پائین است. این مدل مانتو را تقریبا در هر مکانی میتوان پوشید و از طرح‌های بسیاری در آن استفاده کرد.

مانتو دخترانه جلو بسته

مانتوهای جلو بسته به 2 دسته کلی تقسیم می‌شوند. مانتوهای اسپرت که در موقعیت‌های غیر رسمی‌ مانند پیک‌نیک و ورزش استفاده می‌شوند. مانتوهای مجلسی که در موقعیت‌های رسمی، پوشیده می‌شوند. در مانتوهای جلو بسته و مخصوص مهمانی، معمولا در قسمت آستین و لبه‌های پایین مانتو، از طرح‌های مختلف استفاده می‌شود.

مانتو دخترانه با شلوار ست

مدل مانتو جدید با ست شلوار، مناسب برای مهمانی‌هایی است که آنقدر‌ها هم رسمی ‌نیستند. بنابراین مجبور به پوشیدن کت و دامن‌‌ یا لباس‌ها رسمی ‌نیستید.

مانتو دخترانه مدل کتی

مانتوهای کتی نیز یک مدل مانتو دخترانه است که به‌صورت مانتوهای کتی مجلسی و اسپرت در بازار وجود دارند. مانتوهای کتی مجلسی در مجالس و مهمانی‌ها پوشیده می‌شوند. مانتوهای کتی اسپرت شیک و زیبا نیز با انواع لباس‌ها از جمله شومیز ست می‌شوند.

مانتو دخترانه ساده

مانتوهای دخترانه ساده از مدل مانتوهای پرکاربرد هستند که در بسیاری از شرایط قابل استفاده هستند. مدل مانتو ۹۹ با رنگ مشکی، بسیار ساده و شیک در تصویر مشاهده می‌شود.

مانتو دخترانه دکمه‌دار

مانتوهای دکمه‌دار در انواع مجلسی، اسپرت و اداری تولید می‌شوند. برخی از این مانتوها دارای کمربند هستند و در برخی از آن‌ها در کمر مانتو، برشی ایجاد شده است. مانتوی جلو بسته با رنگ روشن و قد بلند که یک مدل مانتو ۹۹ است، در تصویر قابل مشاهده است.

مانتو دخترانه اداری

مانتوهای اداری، فرمی ‌رسمی‌ از مانتو هستند که توسط خانم‌های شاغل و پرسنل شرکت‌ها و اداره‌ها استفاده می‌شوند. نمونه­‌ای از این مانتوها، مانتوی اداری ساده و دکمه‌دار که بسیار شیک دوخته شده است در این تصویر مشاهده می‌شود.

مانتو دخترانه خنک

مانتوهایی که از نخ پنبه تهیه شده باشند، مانتوهایی بسیار خنک هستند و با آن‌ها احساس راحتی بیشتری می‌کنید. مانتوهایی از جنس نخ با رنگ روشن، معمولا خنک‌ترین مدل مانتو دخترانه هستند.

مانتو دخترانه ریون

مدل مانتوی ریون که حالت کشی دارد و بسیار نازک و لخت است. مانتوهای ریون در مدل‌های اسپرت و مجلسی تولید می‌شوند. بسیاری از بانوان طرفدار مانتوهای ریون هستند.

مانتو دخترانه طرح لی

مانتوهای جین (لی) یکی از مدل‌های مانتو دخترانه با تن‌پوشی شیک و زیبا است و در رنگ‌های تیره و روشن تولید می‌شود. ست این مانتو با شلوار لی در تصویر مشاهده می‌شود. این مانتوها هرگز از مد نمیفتند.

مانتو دخترانه چهارخانه

مانتو چهارخانه، جلوباز، لاکچری و بسیار خوش‌دوخت که یک مدل مانتو ۹۹ و جدید است. این مدل در چهارخانه‌های ریز و درشت در بازار موجود است و هیچ وقت از مد نمیفتد.

مانتو دخترانه پانچو

مانتو جدید، مدل پانچو با رنگ تیره و دارای طراحی در بخش‌­های آستین، یقه و لبه‌های پایینی مانتو که برای موقعیت‌های رسمی‌ نیز مناسب است. استفاده از این مانتو، برای خانم های باردار بسیار مناسب است.

مانتو دخترانه طرح سنتی

مانتو‌های با طرح سنتی که یک مدل مانتو دخترانه پرطرفدار است. در این تصویر مانتو سنتی جلو باز و خنک، مخصوص بهار و تابستان مشاهده می‌شود. مانتوهای طرح سنتی همیشه طرفداران خاص خود را دارند.

مانتو دخترانه نخی

مانتوی نخی گل‌گلی و زیبا که بسیار خنک است. البته مانتوهای نخی ممکن است در هر طرح و رنگ و دوختی موجود باشند. احساس راحتی از بارزترین ویژگی­ های این مانتوها است.

مانتو دخترانه گلدوزی شده

مانتوهای گلدوزی شده بلند و مشکی که این مدل نیز یک مدل مانتو جدید و مخصوص مهمانی‌ها و مجالس رسمی ‌است. این مانتوها ظاهری خاص و متفاوت دارند.

مانتو دخترانه آستین گشاد

مدل مانتو ۹۹، آستین گشاد، با رنگ روشن و بسیار لاکچری، مخصوص مهمانی‌ها و مجالس. با پوشیدن این مانتو شما ظاهری شیک و متفاوت خواهید داشت.

مانتو دخترانه فانتزی

اگر دوست دارید که تیپی منحصربه‌فرد داشته باشید، مانتوهای فانتزی را به شما توصیه می‌کنیم. مانتوهای فانتزی از پارچه‌هایی با طرح و رنگ‌های متنوع دوخته می‌شوند. آستین‌های این نوع مانتوها نیز خاص هستند. معمولا آستین فانوسی، آستین رگلان و سایر آستین‌های خاص در دوخت این مانتوها استفاده می‌شوند.

مانتو دخترانه رنگی رنگی

مانتوی دخترانه رنگی رنگی با رنگ‌های متنوع و شاداب، نه تنها برای فردی که مانتو را به تن کرده است، بلکه برای سایر افراد نیز  شادابی را به ارمغان می‌آورد. سن و سال بانوان در مانتوهای رنگی رنگی حتی ترکیبی از رنگ‌های جیغ، کمتر به‌نظر می‌رسد.

مانتو دخترانه پترن دار

اخیرا استقبال از پارچه‌های گل دار و طرح‌دار زیاد شده است. این پارچه‌ها در ذهن بسیاری از افراد تداعی‌کننده مدل‌های قدیمی‌است؛ اما به‌هرحال زیبایی خاص خودشان را دارند و بسیاری از بانوان مانتو دخترانه پترن‌دار را می‌پسندند.

مانتو دخترانه گرم

مانتو دخترانه گرم، گزینه مناسب برای روزهایی است که هوا خیلی هم سرد نیست و پوشیدن بارانی و پالتو ضرورتی ندارد. در این روزها یک مانتوی گرم این قابلیت را دارد که بدن شما را گرم کند. مانتوی دخترانه گرم و شیک، شما را از پوشیدن چند لایه لباس روی هم، خلاص می‌کند.

مانتوهای دخترانه با تنوع بالای طرح و رنگ، امروزه در بازار وجود دارند.

مانتو دخترانه چین‌دار

چین‌های مانتوهای چین‌دار به‌صورت طبقه‌ای یا پلیسه‌­ای در اطراف کمر هستند. مانتو دخترانه چین­‌دار مناسب برای دختران کوتاه قد و لاغر است. چین‌ها باعث می‌شوند که بدن پرتر به‌نظر برسد.

نتیجه گیری

در بسیاری مواقع خانوم­ها ساعاتی طولانی، حتی بیشتر از مدت زمانی که در منزل هستند را در محل کار و اجتماع سپری می­کنند. مانتو پوشش غالب بانوان ایرانی در بیرون از منزل است. خوشبختانه با توجه به تقاضای بازار، امروزه از دانش طراحان لباس بیشتر از گذشته استفاده می­شود و مانتوها با طرح و رنگ‌های متنوع تولید و به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین برخلاف گذشته که تنها مدل‌های محدودی مانتو در بازار وجود داشت، درحال‌حاضر مدل مانتو دخترانه، مطابق با سلیقه همه دختران جوان و شیک­پوش تولید می­شود که در این مقاله برخی از جدیدترین مدل­ها معرفی شدند.

همواره این موضوع را در نظر داشته باشیم که طرح و رنگ مانتو بر استایل ظاهری و فرم بدن تاثیر بسیار زیادی دارد. با انتخاب یک مانتو مناسب، شما بسیار زیباتر و خوش اندام‌تر به‌نظر می‌رسید. بنابراین در انتخاب مانتو حرفه‌ای رفتار کنید.

سوالات متداول:

برای فصل بهار چه مدل مانتوهایی را انتخاب کنیم؟

مانتوهای جلوباز که برای زیر این مانتوها بهتر است لباس‌هایی را انتخاب کنید تا مراقب سرمای غافل‌گیرکننده فصل بهار هم باشید. مانتوهای چهارخانه با ضخامت متوسط هم برای فصل بهار انتخاب خوبی است.

مدل مانتو دانشجویی چگونه است؟

مانتوهای دخترانه دانشجویی می‌تواند شیک هم باشد. طرح و رنگ‌های متنوعی دارد، اما بهتر است مدل این مانتوها را بر اساس قد و هیکل خود انتخاب کنید. برای مانتوهای دانشجویی بهتر است از رنگ‌های مشکی، سورمه‌ای، خاکستری و کرم انتخاب داشته باشید.

جدیدترین مدل مانتوی پاییزه کدام است؟

برای دوخت جدیدترین مانتوهای پاییزه از رنگ‌های گرم استفاده می‌شود. مدل‌های مجلسی این مانتوها، در قسمت آستین کار شده هستند، اما برای مدل‌های اسپرت، طرح‌ها ساده‌تری دارند.

جدیدترین مدل مانتوی اسپرت کدام است؟

مانتوهای کتی برای تیپ‌های اسپرت مورد استقبال قرار گرفته و با یک شومیز زیبا، هماهنگی زیبایی ایجاد می‌کند.

Close Bitnami banner
Bitnami