ad ad

جشنواره طراحی پارچه ربانی برگزار شد

جشنواره طراحی پارچه ربانی برگزار شد

جشنواره طراحی پارچه به همت مجموعه پارچه ربانی، به شکل مستقل برگزار شد، و این تلاشی بود برای ارتباط هرچه عمیق تر صنعت طراحی و تولید پارچه با دانشگاه ها و آموزشگاه های آکادمیک که هنرمندان این صنعت بتوانند به درک عمیق تر و بهتری نسبت به انتظارات صنعت برسند.

اختتامیه این رویداد در تاریخ 17 آذر در محل هتل بین المللی بزرگ فردوسی برگزار شد و با حضور اساتید و شرکت کننده ها و علاقمندان به طراحی پارچه از آثار برتر تقدیر به عمل آمد.

این جشنواره در دو رشته طراحی پارچه ژاکارد و طراحی سوزندوزی و گلدوزی پارچه های هندی برگزار شد و بیش از 500 اثر از بیش از 200 هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. داوران این جشنواره خانم ها مرسده حیدری، مهناز صبور و مهدیه احمدی بودند که در بیانیه هیئت داوران آثار ارسالی را در مجموع در حد مطلوبی ارزیابی کردند.

جشنواره طراحی پارچه ربانی در محل سالن الماس هتل فردوسی تهران برگزار شد

در نهایت از هفت اثر تقدیر شد و به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اعطا شد.

نفر اول جناب آقای محمد حقیقی

نفر دوم سرکار خانم عطیه شعبانی

نفر سوم سرکار خانم مریم سادات موسویان

ضمن اینکه امکان همکاری با مجموعه ربانی برای نفرات برگزیده فراهم شد تا زنجیره ارتباط موثر صنعت و دانشگاه تکمیل شود.

جایزه نفر اول جشنواره: 13 میلیون تومان وجه نقد

از 3 نفر اول با جایزه تقدیر شد و 7 اثر برگزیده با لوح تقدیر معرفی شدند

پارچه ربانی را بیشتر بشناسید

مجموعه پارچه ربانی بیش از 16 سال است که در عرصه خرده فروشی پارچه حضور پررنگی دارد و پارچه های مختلفی اعم از مردانه و زنانه و بچگانه، کالای خواب، پارچه های لباس های مجلسی زنانه و … را همواره تامین می کند. اگر نیاز به یک نوع از پارچه داشته باشید بعید است که از ربانی دست خالی بیرون بیایید چون تنوعی بالغ بر 5000 نوع پارچه در فروشگاه های ربانی در دسترس شماست.

از سه سال پیش سایت ربانی  با هدف سهولت در دسترسی پذیری و خدمت رسانی هرچه بهتر راه اندازی شد تا انبار پارچه های خود را در سطح اینترنت در دسترس مشتریان قرار دهد. همچنین اپ موبایل برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس هم در دسترس کاربران قرار گرفته.

خدماتی از جمله ارسال رایگان، بازگشت بدون قید و شرط وجه تا یک هفته و مشاوره آنلاین، تجربه خرید خیلی خوبی برای کاربران سایت و اپلیکیشن ربانی ایجاد می کند.

 

از کرپ تا ساتن در پارچه ربانی

تمرکز بخش بازرگانی ربانی به تامین پارچه های به روز و به صرفه برای مشتریان ایرانی است. پارچه هایی که بسیاری از آنها دارای الیاف طبیعی دوست دار محیط زیست و پوست هستند. انواع پارچه های کرپ، فوتر، ساتن، لینن، ژاکارد، مجلسی و بسیاری دیگر از پارچه ها همواره در دسترس مشتریان قرار دارد. از طریق  صفحه دسته بندی پارچه ها  می­توانید به تنوع بی نظیر پارچه ربانی دسترسی داشته باشید.

آینده پارچه فروشی در کشور

سرویس جدیدی از مجموعه ربانی با عنوان ربانی پلاس در یک سال اخیر مورد بهره برداری قرار گرفته که در آن شعبه های ربانی با فضایی متفاوت اقدام به فروش پارچه می کنند. در این شعبه ها شما دیگر اثری از طاقه های پارچه نمی­بینید. به جای آن قواره های 2 متری پارچه در دسترس مشتریان است. مشتری در فضایی آرام و راحت در حالی که به تمامی پارچه ها دسترسی دارد می­تواند پارچه های مورد پسند خود را انتخاب کرده و رنگ آن را با دیگر پارچه ها ست کند و خرید خود را انجام دهد. به این ترتیب مشتری نیازی ندارد که پارچه های سفارش خود را تا منزل حمل کند چرا که مجموعه ربانی آنها را به رایگان ارسال می کند.

 

 

 

Close Bitnami banner
Bitnami