ad ad

سیزدهمین نمایندگی پارچه ربانی هم اعطا شد

سیزدهمین نمایندگی پارچه ربانی هم اعطا شد

مجموعه ربانی یک استارت آپ در حوزه خرده و عمده فروشی پارچه است. بیش از 16 سال است، که ربانی از یک پارچه فروشی کار خود را آغاز کرده و در طول این زمان توانسته اتفاقات مهمی را رقم بزند.

ربانی توانسته در طول 3 سال اخیر کامل‌ترین و متنوع‌ترین پارچه فروشی آنلاین کشور را به هم میهنان عزیز ارائه دهد، که بتوانند در سراسر ایران از طریق وبسایت و اپلیکیشن به بیش از 5000 نوع پارچه دسترسی داشته باشند.

شهر یزد سیزدهمین میزبان پارچه ربانی

هم اکنون با اعطای نمایندگی پارچه ربانی به شهر یزد تعداد شعب ربانی به 13 رسید و با حضور در 9 استان تهران، البرز، آذربایجان شرقی، سمنان، قم، فارس، کرمان، یزد و آذربایجان غربی، مجموعه ربانی پاسخگوی مشتریان خود بصورت حضوری است تا تمام پارچه‌های موجود در سایت و اپلیکیشن را از نزدیک مشاهده کنند و خریدی مطمئن داشته باشند.

ربانی به عنوان عضوی از جامعه پارچه و منسوجات دغدغه دارد که بستر لازم و کافی برای دسترسی به خرید پارچه در سراسر ایران فراهم کند و این موفقیت، مدیون متخصصانی کارآمد در حوزه‌های مختلفی است، که در کنار هم جمع شده تا به این مهم جامه عمل بپوشانند.

خرید آنلاین پارچه و صرفه جویی در زمان!

احتمالا در زندگی امروزی همه ما وقت کمی برای رفتن به بازار و مراکز اصلی فروش پارچه در سطوح عمده و خرده داریم، یا اصلا حتی وقت نمی‌کنیم تا خرید مطمئنی انجام بدهیم که هم از نظر کیفی و هم تنوع محصولات فاکتور مدنظر مارا داشته باشد.

پس راه حل چیست؟

در شعب ربانی به تنوع بالایی از پارچه ها با خدمات ویژه دسترسی خواهید داشت

استارت آپ ربانی با ایجاد شعبه‌های خود در سراسر کشور، توانسته این مشکل را حل کند. بدین صورت که شما با مراجعه به شعبه های ربانی به تنوعی بالا از پارچه ها دسترسی داشته باشید و با بررسی دقیق کیفیت محصول، در هر متراژی که بخواهید با قیمت کاملا رقابتی سفارش بدهید!

یکی از بزرگترین مزیت‌ های ربانی کیفیت پارچه‌هاست، که به روز ترین پارچه‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، البته با دنبال کردن سایت و اینستاگرام ربانی می‌توانید مطالب کاربردی‌تری علاوه بر دیدن جدیدترین پارچه‌ها را مشاهده کنید. اپلیکیشن ربانی هم بستری برای خرید و امکانات متنوع دیگری است.

قیمت های فوق العاده یکی از مهمترین مزیت ها در پارچه ربانی به شمار می رود

قیمت کاملا رقابتی و واقعی در کنار وجود تخفیفات و کمپین‌های متنوع در تمام شعبه‌های فعال سطح کشور از امتیازات ربانی نسبت به رقبا می‌باشد که در نوع خود یک نوآوری به حساب می‌آید، که دیگر برای خرید پارچه با بهترین قیمت و جدیدترین پارچه مجبور نشوید که مسافت و زمان زیادی صرف کنید.

اخذ نمایندگی یکی از راه های مطمئن برای سرمایه گذاری است

شما هم می‌توانید اگر دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن و علاقه‌مند به حوزه پارچه و منسوجات هستید نماینده بعدی ما در شهر خودتان باشید.

در حال حاضر مجموعه ربانی شعب ربانی هر روز در سراسر کشور در حال گسترش است و به زودی در تمام استان ها شعبه های خود را افتتاح خواهد کرد. اگر شما هم مایل به همکاری در اخذ نمایندگی از پارچه ربانی هستید می­ توانید با شماره 02188885018 تماس حاصل کنید تا کارشناسان اعطای نمایندگی به سوالات شما پاسخ دهند.

Close Bitnami banner
Bitnami