ad ad

12 رنگ پاییزی ترند 2020-2021

12 رنگ پاییزی ترند 2020-2021

با تغییر فصل رخت و لباس ما هم دست‌خوش تغییراتی می‌شود و انواع رنگ پاییزی از راه می‌رسند و به استایل ما جلوه گرم و خاصی می‌دهند تا روزهای سرد پاییزی با رنگ‌های این فصل گرم‌تر بگذرند. شما اگر اصول ست کردن لباس با رنگ‌های پاییزی را بدانید و ترندهای این فصل را بشناسید، می‌توانید ست‌هایی همراه با محیط بزنید و از رنگ‌های جذاب این فصل لذت ببرید. در ادامه این مطلب به معرفی انواع رنگ‌های پاییزی، انواع رنگ مناسب مانتو، پالتو و بارانی در پاییز پرداخته‌ایم.

انواع رنگ پاییزی 2020-2021

1- آبی فیروزه‌ای

آبی فیروزه‌ای از آن دسته رنگ پاییزی اسرارآمیزی است که طرفداران زیادی دارد، ترکیب این آبی با رنگ مشکی، انتخاب خوبی برای پاییز است چون می‌تواند سردی را از بین ببرد و استایل شمارا جذاب و زیبا کند.

لباس آبی فیروزه‌ای رنگ پاییزی

2- طلایی

رنگی که در پاییز زیاد دیده می‌شود و از محبوبیت خاصی برخوردار است. معمولا کسانی که محیط بر آنها تاثیر می‌گذارد، در پاییز لباس‌هایی با طیف طلایی، زرد و یا قهوه‌ای روشن استفاده می‌کنند.

نکته مثبتی که درباره این رنگ پاییزی وجود دارد این است که نیازی به استفاده از جواهرات ندارد.

لباس طلایی رنگ پاییزی

3- بنفش

از بنفش به عنوان یک رنگ سلطنتی یاد می‌شود ولی در عین حال می‌توان از آن برای مهمانی هم استفاده کرد.

استفاده از زیورآلات مشکی با این رنگ پاییزی بسیار ترکیب خوبی است و جلوه خاصی دارد. رنگ بنفش، به خصوص بنفش تیره، نشان دهنده اعتماد به نفس و قدرت است.

لباس بنفش رنگ پاییزی

4- کرم (شتری)

رنگی که می‌توان آن را کلاسیک خواند.  پس برای انتخاب کت و پالتو در این فصل بسیار مناسب است.

برای ست کردن شتری زیاد نگران نباشید، می‌توانید از تمام رنگ‌های هم خانواده این فصل استفاده کنید و برای تکمیل ست خود از کمربندی با رنگ متضاد استفاده کنید.

لباس شتری رنگ پاییزی

5- قهوه‌ای

پوشیدن یک کت و شلوار قهوه‌ای تیره، پیراهن قهوه‌ای روشن و کفش آجری در پاییز، قطعا نگاه هرکسی را جذب می‌کند و سلیقه شما تحسین می‌شود. پوشیدن لباس‌هایی در طیف قهوه‌ای در فصل پاییز، می‌تواند برای افراد یک نوع امنیت روانی را به وجود بیاورد، از این رو افراد زیادی این رنگ پاییزه را انتخاب می‌کنند.

رنگ پاییزی قهوه‌ای

6- مشکی

رنگ مشکی رنگ جذابی است، شاید برای ما جا افتاده باشد که این رنگ پاییزی را برای عزاداری بپوشیم، ولی این رنگ برای لباس‌های رسمی و حتی برای جشن‌هم انتخاب شیکی محسوب می‌شود.

از خوبی‌های رنگ مشکی می‌توان به خنثی بودن آن و این کهشما می‌توانید آن را با هر رنگی ست کنید اشاره کرد.

رنگ پاییزی مشکی

7- سبز

افرادی که خود را تاثیرگذار می‌دانند و فکر می‌کنند که می‌توانند دیگران را تحت تاثیر تاثیر قرار دهند، از لباس‌هایی به رنگ طبیعت، مانند رنگ سبز استفاده نمی‌کنند، با این که این رنگ کاملا متضاد با رنگ پاییزی است ولی در این فصل بسیار به چشم می‌آید. از رنگ سبز می‌توان برای مهمانی‌ها استفاده کرد که با پوشیدن آن بسیار زیبا دیده می‌شوید.

رنگ پاییزی سبز

8- قرمز

قرمز رنگ گرم و تندی در طبیعت است و به راحتی نمی‌توان آن را کنار گذاشت، اگر می‌خواهید در جایی بدرخشید و توجه بیشتری به سمت شما باشد قطعا قرمز بهترین انتخاب است.

رنگ پاییزی قرمز

برای ست کردن با رنگ قرمر می‌توانید از رنگ‌های خنثی و یا رنگ‌های روشن‎‌‌‎‎‌‎‌تری از طیف قرمز استفاده کنید.

9- نارنجی

نارنجی در کنار رنگ زرد دقیقا رنگ پاییزی است. افرادی که شور و نشاط بالایی دارند از رنگ‌های زرد تیره، قرمز و نارنجی در پاییز استفاده می‌کنند. این افراد معمولا تطابق پذیری خوبی با محیط دارند و تغییرات زندگی‌شان بیشتر است.

رنگ پاییزی نارنجی

10- خردلی

رنگ گرم و دلپذیری که آرامش و حس بسیار خوبی را به شما و اطرافیانتان خواهد داد. این رنگ پاییزی برای کسانی مناسب است که می‌خواهند روی پیرامون خود تاثیر گذار باشند و دلگرمی و آرامش را به خود و دیگران منتقل کنند. رنگ خردلی در بافت، کاپشن، پالتو و کیف بسیار زیبا خواهد بود.

رنگ پاییزی خردلی

12- صورتی یا رز

رنگی که بیشتر در لباس‌های زنانه استفاده می‌شود و رنگ محبوبی بین خانم‌ها است. این رنگ بسیار پر احساس و لطیف است و شما با انتخاب آن در روزهای سرد، می‌توانید گرما را به اطرافیان خود منتقل کنید.

رنگ پاییزی صورتی

انواع رنگ محبوب در فشن 2020-2021

در ادامه این مطلب 10 رنگ پاییزی 2020 را با هم مرور می‌کنیم تا بیشتر با این رنگ‌ها آشنا شوید و در خرید‌های خود از این اطلاعات استفاده کنید.

Amberglow (نارنجی)

رنگی پاییزی که پاییز را فریاد می‌زند و سایه مناسبی برای ست شدن با لباس‌های دیگر کمد شما را دارد، مخصوصا با رنگ‌های خنثی.

با انتخاب این رنگ شاد و با نشاط به نظر می‌رسید و هماهنگی زیبایی با فصل پاییز خواهید داشت.

رنگ نارنجی amber-glow

samba (قرمز)

samba یا قرمز، رنگ پاییزی گرمی است که می‌تواند بهترین انتخاب برای لباس‌های شما باشد.

رنگ پاییزی samba

طراحان اعتقاد دارند که این رنگ انرژی خوبی ارائه می‌دهد و واقعا هم همینطور است.

 

Sandstone (خاکی)

طراحان در مورد رنگ خاکی از واژه کارآمد استفاد می‌کنند، زیرا ست کردن آن چه با رنگ‌های طیف خود و چه با رنگ‌های ضد خود، بسیار عالی می‌شود.

رنگ پاییزی sandstone

Classic blue (آبی)

آبی همیشه رنگ غم و انده نیست، طراحان می‌گویند این رنگ تداعی کننده آسمان بی‌نهایت است و استفاده از آن باعث می‌شود شما به دنیای جدیدی در استایل خود قدم بگذارید.

رنگ پاییزی classic blue

Green sheen (سبز زرد)

رنگی سبزی که  اسفاده از آن مثل رنگ‌های قبلی زیاد رایج نیست ولی امسال یکی از رنگ‌های مورد علاقه طراحان و مردم است و احتمالا بزودی خیلی از این رنگ را در خیابان خواهید دید.

رنگ پاییزی green sheen

Rose Tan (صورتی)

می‌توان گفت این رنگ پاییزی، نسخه بهتر و زیباتری از صورتی است که جذابیت خاص و متفاوتی به استایل شما می‌دهد. برای ست کردن با این رنگ می‌توان از قهوه‌ای استفاده کرد.

رنگ پاییزی rose tan

Ultimate green (سبزآبی)

رنگ سبزآبی خنک که از آرامش بخش ترین رنگ ها در طیف رنگی هستند و از اعتماد به نفس و متانت خاصی برخوردار است.

رنگ پاییزی ultimate green

Fired brick (قرمز قهوه‌ای)

رنگی قدرتمند که جذابیت شما را افزایش می‌دهد. چه این رنگ را برای کت چرمی خود و چه برای اکسسوری‌ استفاده کنید، این رنگ هسته اصلی استایل پاییزی شما می‌شود. رنگی قدرتمند که جذابیت شما را افزایش می‌دهد.

رنگ پاییزی fired brick

Peach nougat (صورتی هلویی)

هلویی خوش رنگی که به نظر کارشناسان پنتون جذاب‌ترین رنگ پاییز امسال است. البته این رنگ بیشتر برای لباس‌های مجلسی پاییز پیشنهاد می‌شود.

رنگ پاییزی peach

Blue depth (آبی عمیق)

متفاوت‌ترین رنگ پاییز امسال آبی است، شاید عجیب باشد ولی طراحان معتقدند در بین رنگ‌های پاییزی،

نتیجه به سود آبی است و بسیاری از لباس‌ها با این رنگ تولید شده است.

رنگ پاییزی blue depth

انواع رنگ مانتو پاییزه

با پوشیدن مدل مانتو پاییزه هماهنگ با فصل پاییز می‌‎توانید تاثیر خوبی روی محیط داشته باشید و از زیبایی رنگ و پارچه پاییزی در استایل خود استفاده کنید.

رنگ مانتو پاییزی بنفش

مانتو بنفش، جذاب و با اقتدار است و مناسب برای کسانی که دوست دارند روی محیط خود تاثیرگذار باشند.

مانتو بنفش پاییزه

رنگ مانتو پاییزی سبز

کافیست فقط یکبار از رنگ سبز در استایل خود استفاده کنید تا متوجه شوید چقدر زیباست و در فصل پاییز پوشش شما را متفاوت می‌کند.

مانتو سبز پاییزه

رنگ مانتوی پاییزی نارنجی

مانتو نارنجی فوق‌العاده جذاب است و همه نگاه‌ها به سمت خود جذب می‌کند، شما می‌توانید نارنجی را با سفید، مشکی، آبی، رنگ‌های خنثی، بنفش و زرد ست کنید.

مانتو نارنجی پاییزه

رنگ مانتو پاییزی قهوه‌ای

هرچه از شیک پوشی می‌خواهید می‌توانید با رنگ قهوه‌‍ای تجربه کنید، مانتویی که همراه خوب و گرمی در روزهای سرد پاییزی است.

مانتو قهوه ای پاییزه

انواع رنگ بارانی

بارانی در فصل پاییز که معمولا هوا بارانی است پوشش کاربردی و مهمی محسوب می‌شود. با انتخاب بارانی مناسب می‌توان از خیس شدن در زیر باران‌های زیبای پاییزی در امان ماند و از آن لذت برد.

البته کاربرد آن فقط برای روز‌های بارانی نیست و می‌توان در روزهاس سرد پاییزی هم از آن استفاده کرد.

بارانی پاییزه رنگ زرد

همانطور که می‌دانید رنگ زرد بسیار در پاییز کاربرد دارد و پرطرفدار است، با پوشیدن بارانی زرد گرمای رنگ زرد را همراه روز سرد بارنی خود کنید.

بارانی زرد

بارانی پاییزه رنگ سبز

رنگ سبز هماهنگی خاصی در فصل پاییز دارد، شما می‌توانید در کنار این بارانی شلوار و نیم بوت مشکی بپوشید تا معنی واقعی خوش‌تیپ بودن با رنگ پاییزی را احساس کنید.

بارانی سبز

بارانی پاییزه رنگ سرمه‌ای

بارانی پاییزی بسیار شیک و زیبا است، اگر می‌خواهید استایل شما کمی رسمی‌تر باشید می‌توانید از این بارانی استفاده کنید. هماهنگی این رنگ با کیف و کفش ‌قهوه‌ای بسیار چشم نواز است.

بارانی سرمه‌ای

بارانی پاییزه رنگ قرمز

بارانی قرمز مناسب استفاده روزمره در پاییز است و ست کردن آن با رنگ‌های خنثی بسیار زیبا می‌شود. یادتان باشد برای انتخاب بارانی قرمز در پاییز استفاده از رنگ‌های طیف تیره قرمز پیشنهاد می‌شود.

بارانی قرمز

انواع رنگ پالتو پاییزی

پالتو یکی از محبوبترین لباس‌های پاییزی است، برنگ‌های خاصی برای فصل پاییز در پالتوها وجو دارند که در ادامه گلچینی از این رنگ‌ها را برای شما توضیح داده‌ایم.

مدل پالتو پاییزه طلایی و زرد

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل سرما پالتو زرد است، رنگ درخشانی که پاییز و زمستان زیاد دیده می‌شود. ‌می‌توانید با استفاده از رنگ مشکی ست‌های جذابی با این پالتو بزنید.

پالتو طلایی زرد

مدل پالتو پاییزه بنفش

پوشیدن این پالتو همراه خود اعتماد به نفس و قدرت برای شما به ارمغان می‌آورد. برای مهمانی‌ها می‌توانید از این پالتو استفاده کنید.

پالتو بنفش

مدل پالتو پاییزه شتری

این پالتو بسیار برای فصل پاییز مناسب است، و هماهنگی خوبی با محیط دارد. همراه با این رنگ می‌توانید لباس‌های هم‌خانواده شتری را بپوشید.

پالتو شتری

مدل پالتو قرمز و نارنجی

با پوشیدن پالتویی با این رنگ پاییزی می‌توانید شاد و با نشاط به‌نظر برسید و این انرژی را به اطرافیان خود انتقال دهید.

پالتو قرمز نارنجی

Close Bitnami banner
Bitnami