ad ad

چه مدل لباس برای افراد لاغر مناسب است؟

چه مدل لباس برای افراد لاغر مناسب است؟

خانم‌های لاغر اغلب به دلیل اندام باریکی که دارند به سختی لباس مناسب و شیکی برای خود پیدا‌ می‌کنند. در این موارد لباس به تن لاغر آن‌ها خیلی گشاد است یا به دلیل لاغری بیش از حد ممکن است تنگ و خیلی باریک‌تر از آنچه هستند، به نظر بیایند. به همین دلیل اینکه بدانید چه مدل لباس برای افراد لاغر خوب و زیبا خواهد بود، اهمیت زیادی دارد.

این موارد سبب خواهد شد هنگامی که برای خرید پارچه یا لباس‌ می‌روید، با آگاهی کامل نسبت به انتخاب آن‌ها اقدام کنید که پس از آن پشیمانی در کار نباشد. به عنوان مثال برخی از لباس‌ها ممکن است شما را به دلیل شرایطی نظیر چسبان بودن لاغرتر نشان دهند. بهتر است از انتخاب این نوع لباس‌ها خودداری کنید. همچنین نکته دیگری که‌ می‌بایست به آن توجه داشته باشید استفاده از رنگ‌های پارچه لباس یا مانتو برای افراد لاغر اندام خواهد بود.

معمولا سوالات زیادی درباره انتخاب رنگ و مدل لباس برای افراد لاغر پیش‌ می‌آید که آگاهی از این موضوعات برای به نمایش گذاشتن زیبایی‌های خدادادی فوق‌العاده کمک‌کننده خواهد بود. رنگ‌های شاد را هرگز از یاد نبرید و در عین حال سعی کنید پوشیدن لباس با طرح‌های شلوغ را در اولویت کار خود قرار دهید. در این مقاله به توضیح موارد بسیار مهم در زمینه مدل لباس مناسب برای افراد لاغر اندام‌ می‌پردازیم. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، حتما تا پایان متن ما را همراهی کنید.

مناسب‌ترین مدل لباس برای افراد لاغر را چگونه انتخاب کنیم؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که هنگام خرید یک لباس مناسب برای خانم‌های لاغر اندام پیش‌ می‌آید، این است که چه مدل لباسی برای اندام آن‌ها بهتر و زیباتر خواهد بود. در این بخش قصد داریم پاسخ این سوال پرتکرار را به شما بدهیم. اگر در این زمینه کنجکاو هستید، در ادامه ما را همراهی کنید.

دست رد به لباس‌های تنگ و جذب بزنید

شاید تصور کنید لباس‌های تنگ به دلیل لاغر بودن اندام، شما را بهتر نشان‌ می‌دهند، اما این کاملا غلط است. زمانی که شما دارای اندامی لاغر هستید باید بدانید که پوشیدن لباس‌های چسبان شما را از حد لاغری که دارید نیز لاغرتر خواهند کرد. به همین دلیل هرگز انتخاب این مدل لباس برای افراد لاغر را به شما پیشنهاد نمی‌دهیم. در مقابل پوشیدن لباس‌های گشاد نیز شما را تحلیل خواهد برد و نشان از اعتماد به نفس پایین شما خواهد بود. برای آنکه بهترین لباس را متناسب با نوع اندام خود انتخاب کنید، جذاب‌ترین لباس‌ها آن‌هایی به شمار‌ می‌روند که دقیقا مطابق با اندام شما و فیت هستند.

از پیراهن با طرح‌های شلوغ استفاده کنید

یکی از مناسب‌ترین لباس‌ها برای خانم‌های لاغر اندام، لباس‌هایی با طرح شلوغ مانند پیراهن‌های گلدار به حساب‌ می‌آید. این نوع لباس‌ها از میزان لاغری اندام شما‌ می‌کاهند و شما را شاداب‌تر و جذاب‌تر نشان‌ می‌دهند. همچنین استفاده از این مدل لباس برای افراد لاغر علاوه بر آنکه هیکل لاغر شما را به چشم نخواهد آورد، شما را چاق نشان‌ می‌دهد و بدین ترتیب زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد. برای دوخت لباس‌های مختلف، چه کوتاه باشند و چه بلند، این دسته از پارچه‌ها خیلی کارآمد و جذاب خواهند بود و برای هر مهمانی و مراسمی مناسب‌اند. در صورتی که دستان شما نیز بیش از اندازه لاغر است، اگر برای پیراهن‌های دوخته شده از پارچه شلوغ آستین زیبایی را برگزینید، دیگران به وجد خواهید آورد.

هنگام خرید لباس به آستین‌های آن نیز توجه کنید

پس از آنکه یک مدل لباس شیک و جذاب برای خود انتخاب کردید، باید نکته‌ای را مدنظر قرار دهید که خانم‌ها و آقایان لاغر کمتر به آن توجه‌ می‌کنند. اغلب به دلیل لاغری اندام و بازوها در افراد ریز نقش، بهترین راه به‌کارگیری لباس‌های آستین‌دار است. اما آستین لباس‌ها باید شرایطی را داشته باشند که شما را لاغرتر از آنچه هستید، نشان ندهند. به عنوان مثال گشادی بیش از اندازه آستین شما را فوق‌العاده ضعیف و بیمار به چشم‌ می‌آورد. استفاده از لباس‌هایی با آستین مناسب و اندکی گشاد شما را به یک فرد باابهت و بی نظیر بدل‌ می‌کند که همگی با دیدن شما به شگفت خواهند آمد.

مدل لباس برای افراد لاغر

چه رنگ لباسی برای افراد لاغر مناسب‌تر است؟

همانطور که‌ می‌دانید لباس‌های رنگ تیره افراد چاق را لاغر نشان‌ می‌دهد. بدون شک اگر از رنگ تیره برای لباس‌های مجلسی و انواع دیگر مدل لباس برای افراد لاغر خود بهره بگیرید، اندام خود را لاغرتر نشان خواهید داد. به همین دلیل توصیه‌ می‌شود که از لباس‌های رنگ روشن چه برای دوخت و چه برای خرید لباس استفاده کنید. رنگ روشن لباس سبب خواهد شد که بخش‌هایی از بدن شما که لاغر است، پر به چشم بیاید. علاوه‌بر‌این رنگ‌های شاد شما را از لاغری بیش از حد نجات خواهد داد و اندامی زیبا و رویایی را برای دیگران به نمایش خواهد گذاشت.

مدل لباس برای افراد لاغر

مانتوهای جذاب و شگفت انگیز برای خانم‌های لاغر

یکی از اساسی ترین معضلات خانم‌هایی که هیکل لاغری دارند، انتخاب یک مانتوی مناسب به شمار‌ می‌رود. بهتر است بدانید مانتوهایی که برای خود بر‌ می‌گزینید باید ویژگی‌هایی داشته باشد که شما را لاغرتر نشان ندهد. به عنوان مثال همانطور که برای پیراهن نیز این نکته را بیان کردیم، نباید از مانتوهای تنگ و چسبان استفاده کنید.

به همین دلیل باید از مانتوهایی که با پارچه‌های جذب دوخته شده اند، دوری کنید. زیرا این دسته از مانتوها اندام شما را بسیار بد جلوه‌ می‌دهند و لاغری شما را بیش از حد خواهند کرد. اما در اینجا سوالی مطرح‌ می‌شود که چه مانتوهایی برای افراد لاغر اندام مناسب است. در ادامه به بیان مطالبی در این باره خواهیم پرداخت.

مدل لباس برای افراد لاغر

مدل‌های مانتو مناسب برای خانم‌های با هیکل لاغر را بشناسید

یکی از بهترین گزینه‌های مدل لباس برای افراد لاغر، مانتوهای با پارچه راه راه است. این مانتوها اندام شما را بسیار زیبا خواهند کرد و شما را توپر و جذاب نشان‌ می‌دهند. از دیگر راهکارهایی که شما را بهتر از آن چیزی که هستید جلوه‌ می‌دهد، پوشیدن چندین لباس خصوصا در فصل سرد سال به حساب‌ می‌آید. از این طریق شما دیگران را در تشخیص لاغری اندام خود گول خواهید زد و آن چیزی را به اطرافیان خود نشان‌ می‌دهید که خودتان دوست دارید.

از دیگر مواردی که شما را برای دستیابی به استایلی فوق العاده کمک خواهد کرد، مانتوهای با طرح شلوغ است. در این باره پوشیدن پارچه‌های چهارخانه مناسب ترین راه خواهد بود. حتی در برخی موارد اگر تمایل به پوشیدن تیپ اسپرت دارید، قادر خواهید بود از لباس‌های مردانه با طرح‌های چهارخانه و شلوغ بهره بگیرید. این کار علاوه بر آنکه لاغری را از ظاهر شما حذف‌ می‌کند، به عنوان یک تیپ فوق العاده خاص برای دیگران حیرت آور خواهد بود.

مدل لباس برای افراد لاغر

با انتخاب بهترین لباس برای هیکل لاغر، اندام خود را زیباتر جلوه دهید

اغلب افرادی که اندام لاغری دارند، به دنبال یک لباس مناسب با هیکل خود‌ می‌گردند. بیشتر موارد نیز یا انتخاب اشتباهی‌ می‌کنند یا به نتیجه مطلوب در خرید نمی رسند. بهتر است بدانید که برای آنکه یک خرید موفقیت آمیز داشته باشید،‌ می‌بایست مطالبی را در این باره بدانید که به شما بسیار کمک خواهد کرد. در این مقاله تلاش کردیم بخشی از اطلاعات لازم در زمینه انتخاب لباس زیبا و شیک و در عین حال جذاب برای خانم‌های لاغر اندام توضیح دهیم.

مدل لباس برای افراد لاغر

در صورتی که قصد دارید زیبایی خود را با پوشیدن لباس چند برابر کنید به طوری که لاغر بودن بیش از حد شما به چشم نیاید، باید از پوشیدن لباس‌های گشاد خودداری کنید. علاوه بر این لباس‌های خیلی تنگ و چسبان نیز به شما توصیه نمی شود. به همین دلیل بهترین راه انتخاب لباس‌هایی خواهد بود که دقیقا مناسب سایز اندام شماست. منظور از لباس در نکته گفته شده مانتو، لباس مجلسی و مواردی از این قبیل خواهد بود. این نکته را در نظر داشته باشید که برای آنکه بهترین انتخاب را در خرید لباس انجام دهید، باید لباس‌های رنگ روشن و با طرح‌های شلوغ باشد که اندام شما را پر و زیباتر نشان دهند.

Close Bitnami banner
Bitnami