ad ad

چگونه با رنگ قرمز استایل مد نظرمان را خلق کنیم؟

چگونه با رنگ قرمز استایل مد نظرمان را خلق کنیم؟
راهنمای مطالعه

بر خلاف گذشته، استفاده از رنگ قرمز گسترش یافته و افراد بیشتری جذب این رنگ شده اند. اما مانند هر روند جسورانه ، ترکیب رنگ قرمز با هر رنگ دیگری نیازمند دانش و تمرین آن را دارد. زین پس هر آنچه که به رنگ قرمز دارید را مورد استفاده قرار دهید. رنگ قرمز دارای طیف های متنوعی مانند قرمز یاقوتی، زرشکی، گوچه ای ، آب نباتی است. شاید این رنگ ، رنگ مورد علاقه شما باشد اما ندانید که چطور از آن ها استفاده کنید. به هر حال قرمز یکی از رنگ هایی است که با پوشیدن آن قرار است در معرض توجه قرار بگیرید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم که چگونه قرمز را به روش صحیح بپوشید و گرم ترین استایل خود را خلق کنید.
1 – چگونه ظاهر خود را با رنگ قرمز به صورت یکدست بپوشیم؟
افراد برونگرا و شیک پوشیان جسور عاشق تاب خوردن روند رنگ قرمز در فصل های گرم آن هم به صورت سر تا پا هستند . اگرچه ممکن است ظاهری جسورانه باشد، اما قرمز پوشیدن کاملا رواج دارد و فوق العاده شیک است .
اگر زمانی برای پوشیدن این رنگ مصمم شدید، یک کت و شلوار قرمز تیره و برای انتخاب لباس زیر آن از یک شومیز قرمز گوجه ای استفاده کنید. کفش و کیف دستی مناسب آن می تواند طیفی از رنگ قرمز باشد. اما مطمئن شوید که چگونه سایه و تنالیته های مختلف قرمز را با هم می پوشید. در این قسمت شما تنها یک کار را انجام می دهید: لباس هایی را انتخاب می کنید که دارای طیف های مختلفی از رنگ قرمز هستند و آن ها را بسیار ماهرانه کنار یکدیگر می چینید و ترکیب می کنید.

2- توجه به پایین تنه و استفاده از رنگ قرمز
اگر از استایل یکدست با رنگ قرمز مشکل دارید، موردی نیست. در عوض می توانید روی پاهای خود تمرکز کنید. انتخاب یک شلوار قرمز یا یک جفت کفش قرمز می تواند سبک جالبی ایجاد کند، بدون این که احساس معذب بودن به شما دست بدهد. برای حفظ تعادل فقط باید پاها را در کانون لباس خود قرار دهید. به همین ترتیب، ظاهر خود را با رنگ های اساسی و طرح های کلاسیک گزینه ای عالی است. چیزی به سادگی شلوارهای قد 90 پارچه ای و تی شرت سفید، مانتوی لی و کفش های پاشنه کوتاه مشکی می تواند شیک به نظر برسد.

3- کت های قرمز
رنگ قرمز فصل خاص خود را ندارد، اما هنگامی که صحبت رنگ قرمز می شود شما ناخوادآگاه آن را رنگی تابستانه یا پاییزه تصور خواهید کرد. وقتی هوا رو به سرد شدن می رود، راهی بهتر از کت قرمز یا بارانی های قرمز رنگ وجود ندارد. خواه لباس شما یک بارانی، یک پالتوی خنک، سارافن و یا ژاکت چرم قرمز باشد؛ در هر صورت ظاهر خود را شیک نگه خواهید داشت. به یاد داشته باشید که بقیه اجزای مورد استفاده در ظاهرتان را خنثی و ملایم نگه دارید. شلوار مشکی و یک سویشرت یقه دار و یک جفت پاشنه بلند و کیف چرم مشکی، این کار را به خوبی انجام می دهد.

4- تاپ قرمز
بهترین نکته در مورد رنگ های پررنگی مانند قرمز این است که می تواند در هر بخش از لباستان خیره کننده باشد و آن قسمت را به بخش مهمی برای توجه تبدیل کند. به همین ترتیب می توان آن را برای تی شرت، تاپ و یا شومیز برای زیر مانتوهایتان در نظر بگیرید. بنابراین، چه یک جین را با یک تی شرت قرمز یا بک مانتوی قرمز، حتما مد روز و شیک به نظر برسید. توجه داشته باشید که با پوشیدن تاپ و مانتوی قرمز از هرگونه رنگ های شاد دیگر در استایلتان خودداری کنید و و بگذارید رنگ قرمز در مرکز توجه ظاهرتان قرار گیرد.

5- قرمز در جزییات
روند زیبایی در این فصل به بودن رنگ های شاد و گرم است؛ اگر به دنبال راهی برای افزودن رنگ قرمز در ظاهرتان هستید و می خواهید به یک پالت رنگی کمرنگ اکتفا کنید، نیازی نیست آن را در لباس هایتان نشان دهید . برای این کار باید کمی قرمز را در جزییات ظاهریتان اضافه کنید که در عین سادگی مرکز توجه قرار نگیرید. با افزودن یک یا دو مورد قرمز می توانید اصالت این رنگ را به جای آورید.
رنگ قرمز حتی اگر در اکسسوری هایتان باشد، می تواند شما را جذاب تر نشان دهد؛ خواه این رنگ در جزییات باشد، خواه در قسمت های کلی لباس شما قرار گیرد. این کار می تواند با انتخاب رژ قرمز و ست شدن آن با رنگ ناخن هایتان باشد. یا به روشی دیگر استفاده از آن به مقدار کم در رنگ سایه ی چشمانتان باشد. این کار می تواند مناسب فصل تابستان و پاییز باشد. از سادگی استایل مینیمالتان استفاده کنید و آن را به صورت ریز به ظاهرتان تزریق کنید. استفاده از اکسسوری های ریز مانند بند کتانی، آویزهای ساعت، نگین انگشترو یا حتی کیف دستی تان غافل نشوید.
تنها به خاطر داشته باشید باقی اجزای استایلتان در خنثی ترین حالت خود قرار گیرند.
6- نقوش پارچه ای
الگوهای پارچه ها می توانند روشی سرگرم کننده برای آوردن رنگ های متنوع در کنار یکدیگر باشند. با توجه به فصل تابستان می توانید از پارچه های طرح هاوایی که در آن ها رنگ قرمز ترکیب شده باشد، استفاده کنید. اما الگوهای پارچه ها تمامی ندارد. در برخی از نقوش،طرح موجب می شود با آوردن رنگ روشن، رنگ شادی را مانند قرمز را فروکش کنند و از اثر آن بکاهند. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب گزینه مورد علاقه یتان است. طرح های پارچه های مختلفی وجود دارد تا شما به توانید از آن ها بهره مند شوید، طرح های گل گلی، راه راه، چهارخونه و … مواردی هستند که هیچگاه استفاده از آن ها شما را پشیمان نخواهند کرد.

Close Bitnami banner
Bitnami