ad ad

چگونه با یک دست لباس سفید استایل زیبایی داشته باشیم؟

چگونه با یک دست لباس سفید استایل زیبایی داشته باشیم؟
راهنمای مطالعه

هنگامی که صحبت از پوشیدن لباس های روشن به خصوص رنگ سفید می شود، دو دلی و تردید های زیادی بوجود می آید و با توجه به بسیاری از قوانین متزلزل دنیای مد و فشن راجع به رنگ ها، ما با لباس های تیره تر می توانیم راحت تر ارتباط برقرار می کنیم.  لباس های سیاه به پوشیدن آسان شهرت دارند، اما ما در این مرحله به شما نشان خواهیم داد که این رنگ متضاد به همان اندازه پوشیدنی است و به جرات می توان گفت که شیک تر خواهیم بود. آماده باشید تا قوانین پوشیدن لباس سفید را به شما بگوییم تا از تردید راجع به این لباس را کنار بگذارید. در این مطلب می خواهیم مستقیم با رایج ترین نگرانی ها راجع به این رنگ مقابله کنیم.

 

دراقلیت افراد از پوشیدن رنگ سفید واهمه دارند. چه راه ساده ای برای ترکیب آن در لباس های تابستانی وجود دارد؟
اگر فکر پوشیدن لباس سفید شما را اذیت خواهد کرد، سعی کنید از تکه هایی که در معرض مستقیم ظاهرتان قرار ندارد استفاده کنید. به عنوان مثال پیراهن مردانه، شومیز، تاپ و تی شرت های چاپی زیر مانتوهایتان استفاده کنید تا ظاهری کلاسیک را داشته باشید. این لباس ها مواردی ضروری هستند که هیچگاه از مد نخواهند افتاد، تقریبا با هرچیزی ست می شوند و به عنوان مرکز اصلی استایل شما قرار دارند. پوشیدن آن ها با جین لی تیره نمای ویژه ای خواهند داشت. باقی اجزای استایل شما می تواند ترکیبی از رنگ های مختلف و یا تنالیته های مختلفی از یک رنگ باشد. در فصل تابستان از رنگ های شاد مانند نارنجی یا سبز می تواند استایل شما را خاص تر نشان دهد.

 

– یکی از تکنیک های استفاده از پیراهن های مردانه ، برای داشتن قرار ملاقات دوستانه و محیط از خارج کاری، نبستن دکمه ی اول از بالا می باشد. پایین پیراهنتان را به روش فرانسوی گره بزنید. ترکیب این استایل با انواع شلوارهای جین راسته یا اسکینی می تواند جذاب به نظر برسد. برای زیبا نشان دادن استایلتان می توانید از کیف های دستی بافته شده یا محلی و یا سنتی استفاده نمایید. این در حالی است که کفش ها و اکسسوری های دیگرتان را با رنگ های روشن ترکیب کنید تا جلوه ی زیبایی داشته باشد.

 

 

پوشیدن لباس سفید برای بعضی از افراد بسیار خوشایند نیست، اما می توانید با پوشیدن مانتوی سفید و ترکیب آن با پیراهن راه راه سفید و آبی سورمه ای انتخاب جالبی باشد.

برای داشتن ترکیب رنگی هماهنگ و خارج شدن از چارچوب رنگ های سفید و روشن، استفاده از کیف، کفش و کمربند چرم عسلی زیبایی بی همتایی را در ظاهرتان ایجاد کنید. کیف یا صندل های حصیری نیز استایل شما را به سمت تابستانه تر شدن پیش می برد. با توجه به فصل استفاده از این رنگ استیال خود را خلق کنید.
همان طور که اکسسوری طلایی در این استایل هیچ جایگاهی ندارد، بنابراین می تواند از اکسسوری های نقره ای استفاده کنید.

 

در برخی از موارد یک سوال پیش می آید: آیا رنگ سفید یک دست در ظاهرمان خستگی ایجاد خواهد کرد؟
پاسخ من به شما قطع به یقین” خیر “است. اما چگونه؟
یک استایل کاملا سفید اصلا ملایم و خسته کننده نیست؛ علاوه بر آن یکدست بودن این رنگ در استایل کار را بسیار آسان خواهد کرد. به جای آن که لباس سفید سر تا پا را کنار بگذارید زیرا فگکر می کنید ظاهری ملایم به نظر می رسد، با استفاده از تکنیک بافت های متضاد، جزییات و اکسسوری های ظریف،  برای یک ظاهری زنانه، مدرن و ظریف ظاهری بی همتا خلق کنید و دقیقا مانند آنچه که با هر لباس دیگری انجام می دهید، مطمئن شوید که نسبت ها متعادل است و اکسسوری های مورد استفاده تان انتخاب درستی است و جایگاه مناسبی در استایل شما دارد.
با این استایل توجه همه را به خود جلب می کنید. اولین کار انتخاب شلوار اسکینی، تاپ نخی و اور کت به رنگ سفید است . در ادامه باید از اکسسوری های مناسب با این ترکیب استفاده کنید. برای افزدون کمی جلا تنها باید از اکسسوری های طلایی استفاده کنید. از سگک کمربند تا زنجیر های کارتیر و دستبند و ساعت طلایی زیبایی نا محدودی را برای شما رقم خواهد زد.

 

آیا فقط خارج از زمان حضور در محل کار می توان از رنگ سفید استفاده کرد؟

باز هم پاسخ ما به شما خیر است. ما کاملا طرفدار رنگ سفید هستیم و قرار است قوانین اشتباه و قدیمی راجه به این رنگ را دور بریزیم. این تفکرات اشتباه راجع به تمامی رنگ ها همچنان وجود دارد. به عنوان مثال در گذشته از رنگ مشکی تنها در زمان برگزاری مجالس عزاداری مناسب تلقی می شد و جین به عنوان پاررچه ای با دوام در تمامی موارد دم دستی استفاده می شد؛ اما حالا با وجود عرصه های مد و فشن دستمان برای انتخاب تمامی رنگ ها باز است. بنابراین استفاده از رنگ سفید حتی در محل کار هم امکان پذیر است. در گذشته این رنگ تنها برای تعطیلات تابستان محسوب می شد و نماد اوقات فراغت بود و هنگامی که فصل تابستان تمام می شد مجبور بودیم استفاده از رنگ های روشن و رنگ های تابستانه را کنار بگذاریم.
یک جین رنگ سفید و اور کت بلند رنگ کرم همراه با صندل های تابستانه و لباس طرح پوست حیوانات با تناژ رنگ نود می تواند بهترین گزینه برای ترکیب مناسب باشد.
با شروع سرد شدن هوا و نزدیک شدن به فصل پاییز، ما ظاهری را با رنگ آمیزی غنی تر مثل کرم، خاکستری و بافت های نرم تر ارائه می دهیم. یک ژاکت که حتی می تواند از جنس کبریتی مخملی باشد، ترکیبی ساده و بدون دردسر و خنک را ایجاد خواهد کرد. با کیف، کفش و کمربند تیره و عینک آفتابی بزرگ ظاهرتان را در عین سادگی زیبا جلوه دهید.

 

در آخر ما به شما پیشنهاد خواهیم داد تمایم قوانین قدیمی را کنار بگذارید و استایل شخصی خود را با توجه به سایز، رنگ پوست و سبک مورد علاقه تان خلق کنید. شما آزادی تمام برای هر آنچه که جزء سلایق شماست را دارید.

سعی کنید بهترین نوع خود باشید.

Close Bitnami banner
Bitnami